|
||||
|
||||
En...na lekker ingespoten te zijn met tectiel en ML
staat hij dan eindelijk weer thuis.... Nu kan het opbouwen beginnen... Wordt vervolgd, Peter |
|
||||
|
||||
Ik heb inmiddels de achteras en de brandstoftank
onder de auto vandaan. de brandstoftank wordt vervangen voor een nieuw exemplaar... deze heb ik eerst in de nodige primers gezet..daarna een knijterharde teflonverf. Daarna een mooi zwart kleurtje erop. Hij kan er nog niet onder, er zijn nog wat onderdelen in bestelling voor het plaatsen van de tank. De achteras ga ik stralen en daarna op de zelfde manier behandelen als de tank. Dit alles in een aangenaam rustig tempo Heb niet zo'n haast...... Peter |
|
||||
|
||||
mooi project!
|
|
|||
|
|||
Mooie golf, mooie kleur.
|
||||
|
||||
Dat schutbord is dat een compleet stuk wat je erin hebt gezet? En waar kun je dat eventueel kopen, want bij mijn golf zit er aardig wat roestvorming rond mijn chassisnr.
|
|
||||
|
||||
Dat had ik dus ook, heb hem bij de dealer vandaan.
Maar, was 1 van de laatste...lag nog ergens in Duitsland op de plank. Dus...als je mazzel hebt zijn ze er nog.... |
|
||||
|
||||
golfjes 1 onderdelen (orgineel) worden ook erg schaars dus
|
|
||||
|
||||
Ziet erg koel uit.... Ben wel benieuwd naar het eind resultaat en het motortje.
|
||||
|
||||
Zo , het heeft even geduurd, maar heb
de laatste tijd wat minder tijd..... De achteras is er onderuit en is gestraald en gespoten. Ook even wat nieuw spul gehaald en dat ook gelijk even goed in de verf gezet...... Peter |
|
|||
|
|||
Mooi werk!
|
||||
|
||||
Nog even iets......
Ik heb ongeveer 5 jaar geleden een schroefset van Apex aangeschaft. Ik ben onwijs tevreden met deze set. Hij werkt boven mijn verwachting.... Op deze set zit wat roest en van de achterdempers liggen de onderste rubbers eruit. Na een mailtje naar de fabrikant (AST) die de dempers voor Apex maakt, kreeg ik een vriendelijke mail terug met het verzoek de dempers naar hun op te sturen. Daar zouden de dempers kostenloos gerepareerd worden. Tsja...de set heeft me toen wel wat geld gekost, maar ik zie nu wat voor service er voor gegeven wordt. Dit vind ik zelf dus zéér netjes van (AST) en wilde het daarom ook even hier melden....... Dus voor mij geen goedkope setjes van bijv. V-Max of Supersport (met alle respect) Peter Last edited by PeterM : 25-08-2006 at 10:04. |
|
||||
|
||||
Dat is wel echt goeie service ja.
Hoe staat het met de opbouw van de motor ? |
|
||||
|
||||
Ik ga eerst de auto klaar maken, daarna
met de motor beginnen.. |
|
||||
|
||||
Hier even een update
De schokbrekers zijn terug...en zijn als nieuw Een geweldige service.....TOP...!!!! De tank en de achteras zijn gemonteerd, nu heb ik de voorkant leeg gemaakt. Alle delen worden weer gestraald, gespoten en voorzien van nieuwe rubbers. Hier wat footootjus..... Peter |
|
||||
|
||||
goed bezig
ben benieuwd naar de vorderingen van dit project |
|
||||
|
||||
Ook heb ik stuurbekrachtiging aangeschaft.
Deze is ook even wat netter gemaakt. Peter |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit .. alleen een beetje jammer dat de omgeving niet net zo mooi in de verf zit
|
|
||||
|
||||
zeer netjes allemaal,ziet er allemaal goed uit, ben benieuwd naart eindresultaat
groet johan joure |
|
||||
|
||||
Hier wat foto's van de draagarmen.
Deze zijn gestraald, gespoten en voorzien va nieuwe rubbers. Peter |
|
||||
|
||||
mooi project... ben benieuwd hoe het allemaal verder gaat.
|