|
||||
|
||||
Quote:
enne hoeveel paardjes kan zo`n 1.3tje er nog uitpersen? |
|
||||
|
||||
gvd tom nu zennek nog meer verliefd op uwen bak; superlatieven ontbreken, gewoonweg AF
misschien nog 1 klein dingetje (ik moet toch iets hebben om over te zeiken); enkele wisser misschien? ;-)
|
||||
|
||||
Quote:
past er in hoor, komt zelfs nog een bakje op de carbu's, ... inlaatspruitstuk ook zo gekocht, was passende set voor polo motor, alles komt origineel van bij VGS, set is wel 20 jaar oud maar doet perfect zijn werk ... fuchsen moeten binnen de maand erop liggen Last edited by der_polofahrer : 05-04-2004 at 15:49. |
|
||||
|
||||
Quote:
achter de paardjes is 't nog gokken nu, ik schat tussen de 90 en de 100, eens de motor goed is ingereden komt er nog een scherpere nokker in met verstelbaar nokkenastandwiel, ik hoop dan op een 100-110 pk ... Kan natuurlijk nog veel meer uitgehaald worden, maar 't moet nog fijn rijden natuurlijk, en het verbruik valt nu nog erg goed mee... greetz |
|
||||
|
||||
Quote:
carrosserie zal toch standaard blijven hoor, dus enkele wisser zal er niet inzitten, ik ben een standaard freak wisserarmen en ruitenwissers worden wel nog verchroomd ... greetz |
|
||||
|
||||
Waanzinnig petje af hoor....
Het is dat we niet meer in de jaren 80 meer leven, want anders had ik gezegd dat je hem zo bij de dealer vandaan hebt gehaald |
|
||||
|
||||
Quote:
GADVERREDAMME!! |
|
||||
|
||||
vette bak, die is echt af ja
nog ff over dat verbruik, wat is meevallen? (zomaar ff voor de statistieken.) |
|
||||
|
||||
nog een paar betere foto's vd motorruimte, met dank aan Markopolo !
en mijn nieuwe achterlichtjes en over 't verbruik, eerste benzinebak (heel rustig gereden) aan 7.2 liter, 2e een 8.5 liter, nu bezig aan derde greetz |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi ding!
|
||||
|
||||
Ziet er supernetjes en erg gaaf uit!!
ff een vraag(en ): Ik heb nu 4 CBR carb's op mijn 1300 (bewerkte HH kop op GF onderblok) en zit met de ontsteking.... de ori GF ontsteking liep niet goed door zonder vacuum... logisch ook.. dus 1050 GL ontsteking erop.. met betere vervroeging... bij 5500 toeren sloeg ie vast in de begrenzer.. niet echt gewenst met zown toerenblokkie.. ghehe Heb nu met een andere vacuumslang van de rembekrachtiger de vacuum van de vervroeger van mijn GF ontsteking aangesloten... loopt al behoorlijk beter, maar volgens mij moet het nog veel beter kunnen... Welke ontsteking gebruik jij, tis min of meer eenzelfde opzet als ik ook heb namelijk...? Ben ook benieuwd welke versnellingsbak jij er precies op hebt.. en waarom die bak? (verhoudingen ofzo?) heb nu zelf de ori 4-bak nog.. en de ori aandrijfasjes.... dus ben wel benieuwd... Wil uiteindelijk ook wel naar 5-bak... en wil ook aandrijfassen hebben die meer aankunnen! Misschien nog een 1600 onderblok trouwens(type wat wel past op 1100/1300 steunen), en ook spaghetti staat nog op de lijst.... (misschien eens een gewaagde poging doen zelf wat te fixen... )
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Hallo Tommy..
Haal je verdeler kap eraf Verwijder rotor. (groot rond achtige versie) Plaats 'standaard' rotor en weg is je toerenbegrenzer. De 1.0 GL motor heeft een begrenzer die er bij ongeveer 6300 in zou moeten komen,. met een standaard rotor ligt de begrenzing rond het toerental waarbij de kleppen gaan zweven (VER boven de 9000 dus)
|
|
||||
|
||||
hmmz... de vervroeger werkt volgens mij met het gewichtje in de rotort...? toch? of is dat nu juist de begrenzer?
iig.... stomme is, hij liep er voor geen meter op.. hoe dan ook. met de vacuum nu aangesloten loopt ie al stukken beter... jengel hem zo naar de 6000 toeren.... en veel verder ga ik eigenlijk ook niet, maar volgens mij moet ie net ff beter willen lopen... want onderin gaat ie nu iets minder... en als ik nu weer ga draaien dat ie daar beter loopt, loopt ie bovin weer niet lekker... Maar ebn erg tevreden over hoe ie nu loopt.. maar zou misschien ngo wel beter kunnen... datzo Ben wel ff benieuwd welke ontsteking der polofahrer habt... kan ik dat altijd nog eens proberen...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
goh probere te antwoorden
heb ontsteking genomen van mijn originele 1100cc motor (motorcode kom ik niet zo direct op), met contactpuntjes dus, loopt super !! een nog een kleine update, liggen nu ander velgjes onder de derby, leuk of niet? greetz |
|
||||
|
||||
Leuk!
|
||||
|
||||
staat goed...!
reden dat men blok niet goed liep is niet (niet alleen) de ontsteking...
|
||||
|
||||
Mooi ding, respect !!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hmmm. Beetje wennen denk ik maar volgens mij vond ik de vorige beter staan. Maar gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak :biggrin:
|
||||
|
||||
1.1 is met 50 pk de hb motor
1.1 met 60 pk is hc motor
|
||||
|
||||
Waar heb je je carterontluchtingsslang gelaten trouwens? Op de foto van het blok in aanbouw zie ik hem nog hangen maar bij de foto's van het blok gereed ben ik hem kwijt...