|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Perfect, velgen passen perfect bij het geheel, complementeren de look.
|
||||
|
||||
Ik vind de velgen ook erg goed bij de auto passen. Maar hij zou van mij wel iets mogen zakken, zodat de wielkasten net iets meer zijn opgevuld.
|
|
|||
|
|||
Staat id errug strak
|
|
||||
|
||||
Welke maat en welk merk banden heb je er nu onder? et waarde en breedte van de velg ook bekend?
ik heb deze ook goed vooruitzicht groet Rogier |
|
||||
|
||||
Staat hem (of haar) goed Luuk, maar dat is niks nieuws voor mij.
Weet nog dat Edward (van Volksrepairs) een set van mij kocht voor Els d'r kever (die kever heeft Brazen nu), en in de twijfel zat of ze er wel onder zouden staan. Voor het mooie zou hij een centimeter of 4 á 5 moeten zakken, maar dat mag wat mij betreft ook ná Budel hoor Last edited by Area51 : 14-06-2006 at 10:06. |
|
||||
|
||||
Staat idd ERG mooi Luke! Ook weer erg fraaie foto's
ben het roerend met Alain eens btw, en niet alleen voor het mooie! Hij MOET nu wel zakken Issie net van z'n veerpootproblemen af kan die weer @ Area: Die kever van Brazen is idd een hele fraaie, die kleur met velgen doen em erg goed!!
|
||||
|
||||
Quote:
Op dit moment staat het (nog) een beetje 'iel'
|
|||
|
|||
Kan veeeel lager....
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dit jaar op Budel te bewonderen in de modderbak?
Lijkt wel een Baja!! Ziet er leuk uit zo met die wielen maar hij mag toch echt nog een heel stuk zakken....... Last edited by keverpech : 14-06-2006 at 10:12. |
|
||||
|
||||
Ziet er inderdaad al netjes uit. Nu nog ff de off-road stand eraf
Wiebrand
|
||||
|
||||
Wow, ik vind het 'em erg netjes!
|
||||
|
||||
VInd het erg netjes staan luke! maar zoals je al weet, de achterband zowieso wat te laag... Iets hogere band en een pietsje zakken etvÃ*ola regarde!