|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Je zet je interval aan, vervolgens weer uit, en dan weer aan. De tijd die tussen de 2 keer aanzetten zit wordt de intervaltijd. Zo zat het geloof ik [pin me er niet op vast].
|
||||
|
||||
gamma
|
|
||||
|
||||
je had wel gelijk
|
|
||||
|
||||
Ah ben dus niet de enige die dat stukje niet helemaal snapt. Maar heeft iemand ook een foto/schema van hoe ze horen te zitte, in het kastje??
|
|
||||
|
||||
Plaats 8 idd, zit als het goed is een Relais 19 in.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
is een afbeelding van een oud type zekeringkast
nieuwe type heeft een relais plek tussen 8 & 10 |
|
||||
|
||||
Misschien handig
Relais schakelbaar staat hier bij doppel-wobber Relais met nummering en types zekeringskasten ook op doppel-wobber deze link
|
||||
|
||||
01 Ansaug-Beheizung
17 X-Relais 18 X-Relais 19 Wisch-wasch-Intervall 21 Blinkrelais 22 Blinkrelais (mit Anhängevorrichtung) 30 Digifant-Einspritzung 31 Lüfternachlauf 33 Scheinwerferwaschanlage 42 Kühlmittelmangelanzeige 53 Nebelscheinwerfer 61 Schubabschaltung 72 Heckwischer 78 ABS-Hydraulikpumpe 79 ABS 80 Ansaugrohrbeheizung; Kraftstoffpumpe 83 Freilaufsperre (syncro) 90 Kraftstoffpumpennachlauf 99 programmierbares Wisch-wasch-Intervall |
|
|||
|
|||
258 voorgloeirelais[diesel]
|
|
|||
|
|||
Relais 17 had ik eruit getrokken, want dit tikte. Daarna stopte m'n ruitenwissers ermee: relais was kapot, want terugplaatsen van de relais maakte niet uit. Naar de dealer gegaan (die was 300m verderop) en daar kreeg ik een relais 100, want dat zou het nieuwe model voor 17 zijn ofzo...
|
|
|||
|
|||
Staat er al
|
|
||||
|
||||
heb deze week relaisje 19 vervangen, en werkt ideaal die instelbare interval! MAAR, staat hier nog niet vermeld, voor mensen die op de sloop gaan zoeken.. 197 is zelfde als 99. dus verdubbel je kans om m te vinden
|
||||
|
||||
heb hier een paar relais liggen waar ik niet uit kom.
nr 62, nr 220, nr5 , nr 179 ,nr 13
|
||||
|
||||
ff upen niemand die de nr,s weet
|
||||
|
||||
Quote:
Even de onderdeel nummers vermelden dan kan ik ze wel voor je opzoeken