|
|||
|
|||
Quote:
Ja het paneeltje is schroefbaar, En de anderen, bedankt voor jullie leuke reactie. |
|
||||
|
||||
Geweldige kleur ook !!!!!!!!!!!!!!!!
Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
Mooi man! Als je me vantevoren had gezegd dat je een marsrode mkI met BBS RS met gouden hart ging combineren had ik je voor gek verklaard, maar staat hem echt zeer goed IRL!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Marsrode Golf1 Club |
|
|||
|
|||
Quote:
In de eerste instantie wilde ik ze gewoon grijs, maar dacht laat ik eens gek doen. |
|
||||
|
||||
mooie auto. wij hebben ook een rode gti maar ik moet nog even de stickers op het achter raam plakken en de stikkers op de deuren en dan wordt het al weer wat. Woensdag of donderdag komen de nieuwe velgen er onder, post dan wel even een foto.
Mooi gemaakt hoor deze auto, |
|
|||
|
|||
Kleine update,
De golf is nu helemaal af, volgende week word er begonnen met inrijden van de motor. Als ie heel blijft gaat ie binnenkort op de bank om te kijken wat nu het vermogen is. |
|
||||
|
||||
geil
|
||||
|
||||
Baas auto..
|
||||
|
||||
is dit een originele gti met kleine achterlichten?
of een originele golf met kleine achter lichten of een gewone gti? kzou omdat je de kleine achterlichten hebt ook nog de oude zwarte stalen gti bumper erop zetten.. maar indd supermooie golf
|
|||
|
|||
Quote:
Het is een 79er gti met g60 motor. Ik heb erover getwijfeld om er ijzeren op te zetten, maar 79ers hadden plastic. |
|
||||
|
||||
aah en wel kleine achterlichten dus...
nee dan vooral zo laten... tering wat een geil ding dan... alleen 1 vraagje.. vanwaar je nickname?
|
|||
|
|||
Quote:
Is uit flauwekul gekomen op een ander forum, mijn vriendin zat hier te jennen, en ik begon het ook leuk te vinden, en heb onze nickname zo gelaten. Nu is het een verslaving hiero |
|
||||
|
||||
Vette bak!
|
|
||||
|
||||
ik zou het niet erg vinden als je hem bij mij zou neerzetten!!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hij heeft wel een mooi plekkie hier op het erf |
|
||||
|
||||
Had laatst al es ff je topic op je site doorgelopen, daarin zei je dat "het oude interieur rijp was voor de vuilstort"......dat was een grapje mag ik hopen?
Enne wat voor interieur zit er nu in dan? Hopelijk wel weer schottenkaro? |
|
|||
|
|||
Quote:
Nee was geen grapje, maar er zitten nu recaro's in. Maar zit wel te denken om een oud blokjes interieur op te scharrelen. |
|
||||
|
||||
Vindt er niks an....ding is wel erg rood...
|
|||
|
|||
Ha..Ha ha, Zal een busje verf meebrenen Andre, mag je hem bijkleuren
|