|
|||
|
|||
Al wat meer bekend van dit project.
Volgens mij zijn die 4 weken al bijna om??? |
|
||||
|
||||
Nou is dat nou toevallig !
Ik ga vanavond mijn nieuwe ventielen bij Jarno eronder zetten en die vroeg mij de Camrea mee te nemen om weer een paar nieuwe foto's te nemen !
|
||||
|
||||
aah kwist al niet of er "caddy1, 4 weken project" stond of " caddy, 14 weken project"...
met misplaatste spatie..
|
||||
|
||||
Quote:
Haha de foto's gaan denk ik uitkomst bieden Maar in ieder geval succes ermee!
|
||||
|
||||
Als jullie wat meer willen weten moeten jullie eens het gastenboek doorlezen van de VW OUTLAWS.... Jarno schrijft daar steeds in hoe de stand van zaken is........
|
||||
|
||||
Quote:
dat moet ie hier doen.....
|
|||
|
|||
k blif nie bezig dr moet ook nog geschroefd worden
en k heb de hydroliek weer klaar hoor et werkt
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk Das beter Jarno !! Ik was dinsdag dus ff bij Jarno voor mijn ventielen te plaatsen meteen ff foto's genomen van de Caddy ! Jarno als je nou weer een filmpje maakt van de Hydroliek dan zorg ik dat hij op het net komt !!
Last edited by JK Le Mans : 15-06-2006 at 08:28. |
|
||||
|
||||
He jarno die kan voor nog wel een centimeter of vier tot 5 zakken
|
|
|||
|
|||
ik durf niet meer het is geen schroef set je
maar dr moet 8 man mee in de bak plus 2 voorin das dus 10 keer 80 kilo is 800 plus koelkast en banken achter in heb ik et wel naar t zin gaat wel goed komen nu nog effe een andere motor dr in en me turbo 20v afmaken ...
|
||||
|
||||
superz.... Hee en dan die van mij he!!
|
|
||||
|
||||
Blijft dat ding zo mat grijs/grondverf kleur ? Wel tof
|
|
|||
|
|||
project caddy in 4 weken
DE projectcaddy komt aan zn eind de andere gti motor loopt het gespotendashboard en kabel boom zitten er weer in radio en scanner spelen nu nog de 27 mc dr in
De bak is afgetimmerd en ziet er super uit echt vakwerk het hout werk kan er uit gepakt worden zodat het aparaat buiten kan slapen ook de lat om lat die tevens bankjes zijn kunnen er uit of af Laat auto max maar komen !!! ik red et nu als de gesmeerde b aan de 20 v turbo voor de sprint .....
|
|||
|
|||
de caddy 1weer uit het stof getrokken voor de type 1 meeting de brazilieaanse koplampen dr in erg stoer hoor ,,,bedankt stijn en de klossen van de achter as dr onder uit ik kan nu de achteras tegen het chassis drukken dus huj kan heeeeel laag achter op knop druk lachen hoor
27 mc draait weer nu nog effe wassen en gaan tot zondag