|
View Poll Results: Welke kleur zou jij je golfje 2 laten spuiten. | |||
Rood | 4 | 7.55% | |
Beige/Bruin | 8 | 15.09% | |
Zwart | 7 | 13.21% | |
Wit | 3 | 5.66% | |
Geel | 2 | 3.77% | |
Oranje | 1 | 1.89% | |
Groen | 2 | 3.77% | |
Roze | 2 | 3.77% | |
Paars | 5 | 9.43% | |
Blauw | 12 | 22.64% | |
Zilver/Grijs | 2 | 3.77% | |
Anders: vertel hieronder | 5 | 9.43% | |
Voters: 53. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
LP9V, blacka
|
|
||||
|
||||
ikzelf heb de keuze gemaakt...hij word harstikke Blauw..
welke blauw zal ik binnekort foto posten.. |
|
||||
|
||||
jazzblue? vind'k wel een mooi kleurtje
|
|
||||
|
||||
Lamborghini ist ganz geil
deze:
|
|
||||
|
||||
ruig kleurtje!!! maar hoe zou het staan op een golf, heb je daar geen foto´s van? is het ook echt een lambo kleur??
|
|
||||
|
||||
overtuigend?
|
|
||||
|
||||
meh, de zoveelste blauwe... tis in ieder geval wel een mooi blauw... lijkt sprekend op dat passat blauw
|
|||
|
|||
La5e is ook leuk en origineel
met een extra laagje vernis zeker leuk |
|
||||
|
||||
Quote:
Tsja...noem mij dan eens een echt mooie en orginele kleur? |
|
||||
|
||||
donkerbruin metallic of een van die zandtinten van Audi
|
||||
|
||||
Ik zei MOOIE kleur...
|
|
||||
|
||||
ach ja..... kijk maar eens bij de w-see foto's in het fotoalbum.. daar zitten mooie kleuren tussen
|
||||
|
||||
Ik vind die blauw wel een mooie kleur
|
|
||||
|
||||
Zelf mengen dan ben je ut origineelste
|
||||
|
||||
waarom veel moeite doen om orgineel te zijn...het intreseert mij niet of ik orgineel ben of niet ik kijk naar mezelf...en ik heb een kleur gevonden die ik mooi vind en die heb ik genomen
je kunt wel moeite doen om zoveel mogelijk orgineel te zijn maar voor wie doe je het dan dan ben je meer bezig met wat er al is dan met wat jij wilt. maar goed iedereen zijn mening natuurlijk... |
|
||||
|
||||
Ik zelf houd erg van bordeaux rood metalic, daar zou ik mijn autootje in spuiten.
maar ja ik heb type 1. maar type 2 zou het ook mooi staan!! Ben ook druk aan het sparen om de auto een nieuwe look te geven. Maar ja heb helaas geen geld boompje in de tuin staan dus dat sparen duurt nog wel ff. Het is jouw wagen dus moet je gewoon doen waar jij je lekker bij voelt. En daar kun je dan trots op zijn. sucses!!
|
||||
|
||||
ja gewoon doen wa je zelf wil, het is in ieder geval een speciale kleur blauw. is wel ruig denk.
|
||||
|
||||
kijk tussen de kleuren van de Pheaton en A8, zoals op Essen.
|
||||
|
||||
Quote:
Matzwart is idd ook erg bruut! maar de kleur blauw van die pic hierboven is ook erg mooi... moeilijke keuze hoor.
|
|||
|
|||
|