|
||||
|
||||
Damn Kai...
wat een plaatje Yo!!!! Wat al gezegd wordt....plat op zn buik en gaan.. grtz...Vic..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Strakke kevert hoor.
Een paar mooie blauwe platen. Smalle vooras, op zijn buik en sportstuurtje. Gaan |
|
||||
|
||||
Uber geil.
|
|
||||
|
||||
Tering Kai
Begrijp nu waarom je zo graag al die goodies wilde verkopen... |
|
||||
|
||||
hele mooie auto!!
gefeleciteerd!! |
|
||||
|
||||
New pic's:
Mooi spiegeltje erop gezet, en de chromen raampezen erin (#$%@#-werkje ): skai interieur: Alles is nieuw aan de onderkant : @ Robert en Leon: bedankt voor de hulp he!
|
||||
|
||||
Geen Alberts erop??
Mooi ding hoor, weet je de kleur ook?
|
||||
|
||||
Quote:
Nee geen Alberts.. Vond dit wel een mooi spiegeltje bij deze auto.. De kleur is waarschijnlijk L35 metallic blue
|
|||
|
|||
doe je goed leon, in zemst zijn en aan een ovaal sleutelen...
|
|
||||
|
||||
erg mooi ovaaltje, alleen de 4X4 look moet echt veranderen omlaag met dat ding.
heel veel cruise plezier ermee.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
mooie ovaal hoor, goed gerestaureerd zo te zien.
compliments.. |
|
||||
|
||||
echt superding, en goed gerestaureerd ook...
enige minpuntje: is dit een originele kleur? lijkt me niet dat ze in die tijd al metallic lak gebruikten? zou ik dan wel weer beetje jammer vinden.....
|
||||
|
||||
En of ze in die tijd metallic lak gebruikten!
Oja, bron: Keverpech.nl Of het de originele kleur is van de auto weet ik niet. Last edited by Airtime : 10-05-2006 at 09:00. |
|
||||
|
||||
mooie wagen hoor, ik kan niet anders zeggen .. gefeliciteerd, en veel plezier ermee !!
één klein opmerkinkje .. om hem echt "dik" te maken zul je nog wel een berg werk moeten verzetten
|
||||
|
||||
Afgezien van de wielen is die best goed, ja.
|
|
||||
|
||||
kai er is maar een nadeel aan die Ovaal van je....hij staat niet in mijn garage
hij ziet er trouwens wel een stuk beter uit gewassen en met sierlijsten in de ramen....en het mooie weer heb je al dus platen er op en genieten maar
|
||||
|
||||
heel erg stoer ding man...
|
||||
|
||||
Ik heb besloten om deze beauty te verkopen!
En om de 'waarom?-vragen' voor te zijn: 1 = mijn financiele situatie 2 = ik wil eigenlijk nog steeds een oudere... (pre55) Ik ben al 5 weken niet uitgeweest omdat ik helemaal blut ben, en het ziet er niet naar uit dat deze situatie op korte termijn gaat veranderen... Ik wordt GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!! En om de 'voor hoeveel?-vragen' voor te zijn: Vraagprijs 8950 euro Auto wordt verkocht met nieuwe apk! en natuurlijk een origineel vaasje aan het dashboard!