![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Maar nu wel met "Ernie" mobiel !!! (met dank aan Volkswouter,was een cadeautje van hem voor die kleine) |
|
||||
|
||||
![]() Geen idee waar staat dat onuitgesproken verlangens hier maar in dit topic neergedonderd moeten worden .
Overzicht van een meeting nix meer en nix minder . Maar als het toch alleen daarover gaat .. - Mountainbiken in Tierra Del Fuego - Parachutespringen Iemand nog iets ? p.s. Bien : als je toch allemaal kiddo mailtjes aan het sturen ben naar je grote nogmeteigengebit getooide Hunk : stuur mij of mijn Broetje ff dan de gemaakte foto's Heb je weer iemand blij gemaakt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jouw kale ? Das een oerwoud die langer is danne .. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Survivalen in de Ardennen ben je vergeten erbij te zetten .... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat denk jij ja ..... :woow: kheb nog wel wat van je geleerd/opgestoken afgelopen jaren ... |
|
||||
|
||||
![]() Wat moet ik de Ardennen doen ? Biken is cool daar ..
Oh dan snap ik waarom Bien op je valt Kwelklap Nu nog je borsthaar draf en je oksels scheren En vergeet je :baldrimmer: niet Death to the KlingOns :woow: |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Okee ... Baldrimmer was er met zijn hele koele preimer passat,en Bob en Bien waren er met Bob's BMW,Flatfour was met de Qbel bezig,en Mc Gyver was een kast aanut bouwen. Beetje geouweh***t,crew cab en wat velgjes laten zien. Bakkie bij mij thuis gedaan,en toen moest ze helaas alweer weg !!! Zo beter dan :?: (Bien,ik pb mijn "verlangers" wel naar je ..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bijna goed Zwoelie troelie nooit geweten dat je een verlenger nodig had en ik heb geen coole Priemer .. zelfs geen coole Primer .. ![]() Waar zijn Rootje en Chrispy in het verhaal ? |
|
||||
|
||||
![]() Had meer leven in de topic verwacht maar is wel snel dood gevallen
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Niet zo gek,Bien is nog op vakantie .... was vanmorgen uitzondering dat ze on line was !! Ik zelf ben ook "thuis bezig" ..... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
No offence,maar die tel ik niet mee !! Die kwamen aan toen Bob & Sabine alweer op het punt stonden om naar huis te gaan ... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geeft nix, is een goede reden ![]() We bellen morgen wel ff om af te spreken... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja om smoesjes te verzinnen om ff naar de zaak te crossen om te kijken of je mail hebt van een bepaald iemand ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Edgar en juffrouw Jannie zijn wel erg stil ..
|