|
||||
|
||||
Zo gisteren het schroefsetje eronder gezet. Ik had verwacht dat het echt klote zou rijden, maar heb er al flink wat mee rond gereden en vandaag ook mee naar vwforummeet geweest in nieuwengein, maar rijdt helemaal niet zo slecht en het ziet er zeker een stuk beter uit.
Zal zo ff foto's maken en het ff showen.
|
||||
|
||||
Quote:
...je had verwacht dat het klote zou rijden?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Omdat mensen over het algemeen zeggen dat supersport zo stug is dat je van de weg stuitert
|
||||
|
||||
Ik moet wel zeggen dat het erg stug is.Maar als je laag wil moet je comfort inleveren das logisch of je moet airride eronder maken.Maar ik ben in elk geval erg tevreden erover Black Devil bedankt
|
||||
|
||||
BD wat scheelt ut als ik bij een mk1 jetta een 16V blok inleg ipv 1.5 qua aslast? moet ik daar dan ook n ander setje voor hebben? en heb je nog mk1 setjes op voorraad?
Wil toch eigenlijk in de nabije toekomst n supersport setje hebben voor de jet...
|
|||
|
|||
Hoe is de hardheid in vergelijking met bijvoorbeeld weitec of kw onder een golf1 gti???
|
||||
|
||||
Voor de Golf 1 is maar 1 set leverbaar, voor de Golf 2 ook, alleen bij Golf 3 wordt er onderscheid gemaakt, de 16V en VR6 hebben andere (zwaardere) veren op de schroefsetjes.
Ik heb nog 1 setje liggen voor golf 1, krijg met 2 weken nog 3 setjes erbij. ik houd geen setjes vast, alleen voor mensen die vooraf betalen dus wie het eerst komt.... svr6-Turbo: Ik weet niet hoe de hardheid is in vergelijking tot andere merken, heb ik nooit ervaren namelijk. Ik heb het op de VR6 en de Golf 1 zo laag staan dat de banden niet meer mogen veren omdat het anders de schermen raakt, dus de boel veert niet meer maar ik zit op de bumpstops. Als je de boel wat hoger hebt staan zodat er wel veerweg is rijd het al een stuk beter.
|
||||
|
||||
Ben het helemaal met Erwin-G60 eens, dat je gewoon comfort inlevert, maar het ziet er wel een stuk mooier uit dan dat je er een hele vuist tussen kan stoppen vind ik zelf en het valt best mee, de comfort heb je nog wel beetje :P.
Zie hier het resultaat van Supersport schroefsetje !! Bedankt Black Devil, ben er heel tevreden mee .
Groeten Denner! Last edited by Denner : 16-05-2006 at 08:21. |
|
||||
|
||||
BD kan je mij je gegevens doorsturen, heb nou geld trug van belasting en daar kan ik mooi een setje van je kopen voor de jetta 1 '81 1.5
|
||||
|
||||
Menace check PB.
Voor de anderen: Alle Golf/Jetta 1 setjes zijn nu op, ook de nieuwe sets die volgende week binnenkomen hebben al een eigenaar gevonden. Ik zal wel laten weten wanneer ik ze weer zou kunnen hebben
|
||||
|
||||
Wrong post,
Nog niet helemaal wakker
Golf GTS '83 SOLD Last edited by Tapestaartje : 17-05-2006 at 07:18. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je al schroefsetje besteld, of wacht je op de 3de ronde tapestaartje? Vanavond maar is kijken hoe netjes en relaxed de schroefsetjes zijn bij mij. Want vanavond tap denk ik of niet?
|
||||
|
||||
Het zal de 3e ronde wel worden denk ik...
Eerst ff m'n blok erin hangen en zorgen dat dat goed loopt, Enneh... vanavond ckr spoor jah!
|
||||
|
||||
Leuk, zo'n schroefsetje, vooral in België. Ik kom net terug van Disneyland Parijs. Paar keer een flinke duik gemaakt in het Belgische "asfalt". Rechter voorband dusdanig beschadigd dat ik vreesde voor een klapband.
|
||||
|
||||
Quote:
Tjah wie laag wil zijn moet omrijden is het toch? volgende keer via duitsland?
|
||||
|
||||
Naar Parijs???
|
|||
|
|||
zijn er ook sets voor de 6n2 ?
|
|
||||
|
||||
6n en 6n2 zijn gelijk qua onderstel, dus die kan ik leveren ja mondy
|
|||
|
|||
erwin hoelaag heb jij hem dan?
Ik heb het er ook onder maar vindt de stugheid nog erg meevallen. al heb ik nog wel 6,5 cm draad over om te zakken nu sta op 16 inch velgen met 195/40/16 aan de voorkant nog denk 1 cm over tussen band en spatbord. Ben anders bang dat mijn wielkuip bij een onverwacht knipgat snel sneuvelt. En achterkant kan nog zakken maar daarvoor moet ik eerst nog een bredere spacer voor halen, omdat ik anders met de band tegen de schroefveer kom. @blackdevil dat busje wat erbij zit is dat bescherming wat je er op moet spuiten over het schroefdraad? |
|
||||
|
||||
jup, is voor het gangbaar houden, voor de winter ff inspuiten