|
||||
|
||||
zit er niets op de velgen waaraan je ze kunt herkennen, dat ze uniek zijn? een beschadiging ofzo.
|
|
||||
|
||||
Quote:
In zijn eerste post staat het toch al aangegeven, dus even beter lezen
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
oeps, sorry lag weer eens te slapen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
moeilijk te vinden? als het dezelfde zijn als wat op de foto staan afgebeeld... dan heb ik nog twee setjes liggen. heb ik toendertijd niet veel voor betaald in goede staat (in de guldentijd heb ik 600 gulden per set betaald, puntgaaf/origineel) |
|
||||
|
||||
kun je mij daar eens over mailen graag met foto's en vraagprijs ?
info at jasperkoebrugge.nl
|
||||
|
||||
Op de foto zijn C2's volgens mij, Vanessa had of deze clubsports ('944 turbo SE'):
of deze (964 clubsport) eronder:
|
||||
|
||||
t zou miss makkelijk zijn als vanessa effe een plaatje van dr eigen velgjes hier post...
dat maakt t zoeken wat makkelijker als ze hier eigenlijk nog wel kijkt...
|
||||
|
||||
Quote:
Die Lupo die Volksaddiction heeft gepost IS Vanessa's Lupo... |
|
||||
|
||||
Quote:
MAAR dat zijn weer NIET de clubsports
|
||||
|
||||
Quote:
I KNOW! Maar dat heb ik ook NIET gezegd dat dat de clubsports zijn |
|
||||
|
||||
owja ik heb c2's
die clubsports zijn ook wel apart. |
|
||||
|
||||
Ik weet niet meer precies wanneer dat Va-nes geswitched is van de CII's naar de clubsports
Ik hou ze namelijk helemaal niet uit elkaar!! Zijn deze het dan ?? Aan jou foto te zien wel freakje:
|
||||
|
||||
Mocht ik iets aangeboden krijgen in die trend , neem ik contact met je op.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hij stond er nog vanes..
|
||||
|
||||
Waardeloos zeg! Ik parkeer mijn auto persoonlijk ook al niet altijd even lekker, en men velgen liggen achter slot en grendel! (Laatst toen er sneeuw lag schrok ik namelijk nogal... de kruiwagen was weg zegt men vader, er loopt een spoor van de schuur naar de weg, maar ik mis verder eigenlijk niks... Wist niet hoe snel ik naar men velgen moest!)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
tja, is het kutste wat je kan overkomen dat iets word gejat!
Ben blij dat we er een garagebox bijhebben, kan de golf 1 EN de vr6 binnen staan
|
||||
|
||||
Hier in de buurt wordt jatten ook populairder. Bij mijn buren de fiets. Bij ons een houtbijl. Heb wel mooi mijn auto achterthuis even op slot gezet. Gezeur aldoor...
|