|
|||
|
|||
Quote:
Zou kunnen, maar dan is het géén K-Jetronic injectie die er dan op zit...Die kan namelijk NIKS regelen, vandaar dat er naderhand KE-Jetronic of Digifant injecties op de blokken kwamen....... Er zijn wel meer exoten die afwijken van de standaard uitvoeringen, bijvoorbeeld vanwege emissie eisen in andere landen...... |
|
||||
|
||||
het is 100%cker een kr ik zal foto maken van het onderblok
en het is een orginele nederlander Last edited by 1800 16v kr : 09-04-2006 at 19:38. |
|
||||
|
||||
is met tel gemaakt ik hoop dat je het kan zien
|
|
||||
|
||||
Dus KR op kenteken, Een KR blok, gebouwd in 1991 en een originele hollander ?
Wazig |
|
|||
|
|||
op het gelijkvormigheidsatest staat type 19 g kr
is het dan een kr motor??? |
|
|||
|
|||
was een extra optie kon nog kiezen
schone motor PL en de iets duurdere vuile motor KR kat was 20 jaar terug nog niet standaard op elke auto |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat is dit dan voor een motor ?
|
||||
|
||||
een schoon blok met een mooie stabalisatie rug waar heb je die gekocht als ik vragen mag ik zoek er ook een en hoe krijg je dat blok zo schoon
|
|
||||
|
||||
Dit is een 100% zuivere PL motor, weinig van over momenteel
Dasty ontvetter -> 1,30E per liter bij de Wibra Stabi is van Jamex en heb ik via Marktplaats.
|
||||
|
||||
en dan alles gewoon inspuiten met de borstel erover heen en dan met hogedruk schoon spuiten was de beste motor temperatuur om dat te doen
|
|
||||
|
||||
hoge druk :shock: gewoon inspuiten... beetje borstelen en een beetje afspoelen maar zeker niet met hoge druk.
|
||||
|
||||
dus beste is gewoon met tuinslang en dan vinger erop zodat druk iets hoger wordt en met lopende motor neem ik aan echt ik kan niet tegen een vies blok
en die van jou ziet er wel heel schoon uit niet dat die vna mij super smerig is maar kan altijd beter thanx voor de tips |
|
|||
|
|||
Die spinnekop is wel van een KR. Zeker weten.
|
|||
|
|||
Quote:
Een PL heeft een zelfde spinnenkop...net als nog wat andere types. |
|
||||
|
||||
Quote:
Toch echt rechts bij mij |
|
||||
|
||||
Quote:
ja je hebt gelijk bij mij ook was al tijdje terug dak gekeken had mijn excuses |
|
|||
|
|||
Quote:
Nee hoor. Kijk maar is zeer goed naar de foto. Als je goed kijkt zie je dat die van vwleusden nog een 2-polige stekkeraansluiting heeft. Aan de rechterkant als je voor de auto staat. Er loopt daar ook een wit/grijze kabel heen.
|
|||
|
|||
Quote:
Je hebt helemaal gelijk hoor... |
|
|||
|
|||
jongens wat is een pingelsensor?
|
||||
|
||||
Quote:
Hier zit die Een pingelsensor, ookwel klopsensor genoemd meet het pingelen van je motor. Bij vollast loop je met benzine met een te laag octaangetal aan tegen de zogenaamde klopgrens, dat wil zeggen dat er bij een bepaalde compressieverhouding en een bepaalde lucht-brandstofverhouding een ontstekingstijdstip is waarbij er een spontane ontbranding van het nog niet verbrande mengsel optreedt. Met behulp van een klopsensor wordt motorschade voorkomen terwijl er toch zo dicht mogelijk bij de klopgrens wordt gedraaid. |