|
||||
|
||||
Quote:
Afijn, je bent weer terug bij af
|
||||
|
||||
Hahaha ! Ik zei toch :" Het is een beetje grijs gebied" !
Dit zeiden ze tegen mij ook. Pas na doorvragen en wat overleg met de achterban kreeg ik bij de belastingdienst antwoord. Het zal waarschijnlijk ook wel nergens op papier staan, dus dan raken ze in de war ! |
|
||||
|
||||
Geen slapende honden wakker maken he
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is zeker zo, maar het toch wel een beetje relax om zeker te weten hoe het zit, en die "vage" verhalen helpen daar niet echt bij Want ik denk dat Fonzie liever op zeker gaat, vandaar ook de start van dit topic!
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt! Het ziet er dus naar uit dat we binnenkort maar eens de belastingdienst met een telefoontje moeten gaan verblijden... Ff alles op een rij zetten zodat ik dit vage verhaal duidelijk over kan brengen. De uitkomst zal ik hier wel posten. Iig bedankt voor alle zinnige reply's tot zover! |
|
|||
|
|||
gordels ~geel grijs
grijs kenteken zoals mijn bus is tot bouwjaar 1998 niet verplicht gordels te voeren. geel kenteken van af 1973 verplicht gordels te voeren op de voorbank. Best verstandig om wel gordel te monteren, ik lig liever niet door de voorruit mocht het ondenkbare toch gebeuren.
Ik zou de rdw even bellen en advies vragen, werkt het snelste en informatie uit de eerste hand. jeroen |
|
||||
|
||||
Quote:
Niet altijd waar, als het voertuig te water raakt of in brand vliegt ben je soms beter af als je het voertuig al verlaten hebt. Praktijkvoorbeelden genoeg.
|
||||
|
||||
ben ook wel benieuwd! een hoop vage regeltjes iig...
|
|||
|
|||
weet er al iemand wat ??
|