|
||||
|
||||
Wat een gave derby zeg.
Mooie combi kleur en velgen. Veel plezier ermee. |
|
||||
|
||||
Heel mooi kleurtje en coole velgen veel plezier met je nieuwe ride
|
||||
|
||||
eerrrrg mooi!
veel succes ermee, zelf zou ik er niets meer aan veranderen,staat super zo |
|
||||
|
||||
very very nice veel plezier ermee
|
||||
|
||||
Heb er zelf heel veel plezier van gehad.
Dit wens ik jou ook toe. Ook erg leuk om alle reacties te lezen trouwens.
|
||||
|
||||
Ziet er super uit..niets meer aandoen!
|
|
||||
|
||||
Super kleur!!! en ook super velgen!!
succes ermee! |
|
||||
|
||||
Wauw! bedankt voor de geweldige reacties!!
Er liggen idd 165/45/15 bandjes omheen, en er zitten adapters achter naar steek 4X130. Zoals ik al zei zal er aan de buitenkant vrij weinig veranderen vindt het echt perfect zo. Volgend seizoen misschien andere velgen. Maar dat zien we nog wel..
|
||||
|
||||
Quote:
Wow, zijn het 4.5's 5.5's?? Die dingen hebben niet zo'n heel gunstige ET meende ik!
|
|||
|
|||
Ben wel benieuwd wat voor een motor erin komt, vertel........
|
|
||||
|
||||
mooie auto rene!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik gok op iets uit een babyblauwe Derby van '77... Maarre... gaaf ding man! Was wel moeilijk om iets te vinden wat de Golf zou overtreffen maar dat is m.i. toch gelukt! |
|
|||
|
|||
goed bezig leuk opvolgertje ..
is x wat anders tegen woordig op de meeste meetings te VEEL golfjes 1 .. dus niet echt apart meer
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoop het niet, dan heb ik nu aan trapauto. Ik vind die Derby erg vet! Komen de velgen die bij Marnix liggen hieronder? Vind deze nl. ook er goed staan! Het golfje is nog niet binnen. Er was vrijdag geen plek meer op de auto's..... Ze hadden beter spullen van de klanten kunnen laten staan. |
|
||||
|
||||
Quote:
dat lijkt me sterk, want die lichtblauwe gaat niet uit mekaar.... maar wat hier in komt.. voor mij een weet, maar voor jullie
|
||||
|
||||
Quote:
Oh, oké, maar die motor heeft hier los te koop gestaan, vandaar mijn gok. |
|
||||
|
||||
Quote:
We hebben het hier over een derby, geen golf he Eerlijk gezegd zie ik de velgen die bij mij liggen er niet zo snel onder komen. Sowieso moeten ze nog behoorlijk onder handen genomen worden, maar ik denk dat deze velgen misschien ook wel beter staan. Rene heeft iig wel iets om over na te denken
|
||||
|
||||
@ Beetlefreak, ze zijn verbreed naar 6j.
@ Arnaud, je zit iig wel in de goede richting te denken @ Ronald/Marnix, de velgen die bij jou liggen marnix, komen niet onder de derby. Ik ga ze wel opknappen, maar doe ze waarschijnlijk wel de deur uit daarna. Ik denk dat de kleuren combi niet mooi gaat zijn. Dit seizoen blijf ik dus nog op de Lemmerz velgen rijden. Voor volgend seizoen heb ik iets heel gaafs gezien van HTN.
|
||||
|
||||
HTN is leuk maar the real stuff is altijd beter...
|
|||
|
|||
velgen die je in gedachte hebt zijn super en ja de motor je ziet ze niet veel