Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 30-03-2006, 22:08
Wahnsinn's Avatar
Wahnsinn Wahnsinn is offline
VW Guru

Ik heb die plaatjes er ook op zitten, maar gelukkig nog niet gemerkt of ze nut hebben. En voor de ramen heb je toch zo een soort folie waardoor de ramen niet meer kunnen breken?

Old Car:
Golf 2 GTI 1984
Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped)
Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005
Reply With Quote
Old 30-03-2006, 22:56
sansan's Avatar
sansan sansan is offline
VW Enthousiast

Ja, lijstje:
1. regelmatig met schroevendraaier naar binnen gegaan; van alle keren gestolen goederen:
- dubbeltjes+stuivers van de vorige eigenaar in de asbak (met as dus), terwijl al ruim 2 jaar de gulden was afgeschaft (lag er meer als grap nog in)
- onderhoudsboekje golf2
- kauwgom en paar dropjes

2. slot en deur volledig gemold, toen dat niet lukte (lukt elke boerenlul toch?) de bestuurdersruit aan diggelen om vervolgens alles overhoop te gooien (maar deze persoon laat echt nix, maar dan ook nix meer van waarde in zijn auto na 100 inbraken).

3. Bij mijn vriendin haar Corsa de velgen eronder vandaan om vervolgens de auto half op stoeptegels balancerend (ja, stoeptegels op hun kant!) aan te treffen.

Verder gebeurt er nooit wat eigenlijk...

TIP (al vaker gehoord hierboven) laat van je auto minstens 1 deur open (het went hoor) de enige echte remedie. ik heb ook één zo'n armplate, maar echt, het slaat nergens op. Ik heb de ene ook om de onherstelbare schade van de laatste keer te verdoezelen (wel tectiel eronder!).
Old 30-03-2006, 23:14
Menace's Avatar
Menace Menace is offline
Postwhore

Send a message via MSN to Menace

anti diefstal plaatjes an de binnenkant maken, gewoon dik stuk staal tegen de binnenkant van je deur an lassen, kunnen ze nerges awt doorprikken ofzo met n schroevedraaiert...

Jah ok, je raam slopen kan altijd nog maja. die junks ook altijd he

Passat 35i 1800i CL sedan

13 inch Cosmics te koop 250 euri zonder spacers, 300 met...

Ascension is the mother of all mockups
Reply With Quote
Old 30-03-2006, 23:56
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne

Send a message via MSN to Pedaalemmer

Hey fred...spijtig om te zien..hoop dat je de schade snel gefixt hebt!
Reply With Quote
Old 31-03-2006, 01:11
Fred Fred is offline
Postwhore

Talking

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
Hey fred...spijtig om te zien..hoop dat je de schade snel gefixt hebt!

Dank je wel....komt allemaal wel weer goed, maar het is zonde, van de tijd, het geld enz.....
Reply With Quote
Old 31-03-2006, 07:42
arnus71's Avatar
arnus71 arnus71 is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Dit maakt je inderdaad zwaar pissig, stelletje eikels....

Ik heb ook die armour door plates na hetzelfde probleem - het is misschien meer voor het zicht dan dat het ECHT effectief is. Want als ze er in willen komen, gooien ze inderdaad een ruit in.
Reply With Quote
Old 31-03-2006, 08:46
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to vwleusden

Vannacht heb ik een autoinbreker op heterdaad betrapt en te grazen genomen.
Ik kwam terug van stappen en ik zie iemand in mijn auto zitten dus ik ff wat geroepen en toen moest ik erachter aan maar dankzij de adhd heb ik hem... politie was binnen 10min ter plekke. Schade is een gevallen cirkelzaag die hij naar me toe gooide, slede van de radio en dashboard, deursloten en mijn zonnebril is naar de klote. Vooral dat laatste is ruk want deze was op maat. Verder liggen mijn handen iets open... weet niet waarvan

Ik heb die plates dus niet maar hij had dus een setje sleutels bij zich met de verschillende codes en daarmee is hij binnen gekomen.
Reply With Quote
Old 31-03-2006, 08:54
classicline's Avatar
classicline classicline is offline
Volksforum Aandeelhouder

zo dan heb je ff geluk gehad!!
heb je hem flink te pakken genomen?

ik heb het ook gehad met mn daily 2 jaar lang nooit op slot gehad en nooit ingebroken.
doe ik hem 1x op slot en alles eruit gejat stelletje hufters...
Old 31-03-2006, 08:59
Alex's Avatar
Alex Alex is offline
VW Addict

Send a message via MSN to Alex

Lefgozertje

Heb je mooi geluk gehad zeg! Ook dat je geen half uur op de politie moest wachten..

Dat losgerukte slot heb ik ook een paar jaar terug gehad, scheur in de deur van een kleine 5 cm
Reply With Quote
Old 31-03-2006, 15:28
sansan's Avatar
sansan sansan is offline
VW Enthousiast

Goed man om te horen dat er nog welleens iemand betrapt wordt bij een (auto)inbraak!!
Fred, ik had nog niet gezegd succes met repareren
Old 01-04-2006, 00:14
vwleusden's Avatar
REALLY Bored

Ik heb een aanklacht tegen me lopen, geweldpleging/mishandeling

Vent had dus een bloedneus, knie naar de klote en een opgezwollen enkel... heb ik verdomme !

Hier een verlag:

Donderdag op vrijdagnacht kom ik thuis van een avondje bieren in Utrecht en ik wandel de parkeerplaats op waar mijn hokken voor de deur staan. Ik zie dat van het witte hok de rechter portier open staat, binnenverlichting brand en er steken 2 benen uit de auto -> niet goed dus!

Ik bler: He ! en die vent komt uit de auto. Ik ren er op af en op enkele meters afstand gooit die heaumeau iets naar mij toe... ik weer het af en hoor iets metaals op straat vallen, dus ik denk de radio. Die vent zet het hem op het rennen... dat moet je dus niet doen met een ADHD patiënt en ik zet de achtervolging in. Na enkele honderden meters weet ik die vent tegen zijn enkels te trappen en hij komt ten val. Ik pak die vent op ik duw hem tegen de muur van een flat op en zet mijn hand op zijn strot. Vervolgens lichtelijk gefoullierd en kwam tot de ontdekking dat hij mijn zonnebril in de jas had... verder heb ik zijn portemonnee afgepakt en een setje sleutel (kwam ik vanmorgen achter) Uiteraard was ik al geruime tijd op die vent aan het tieren enz enz (best leuk zo'n adrenaline stoot). Een buurtbewoner kwam ff polshoogte nemen, samen met hem zou ik hem wel ff mee sleuren maar ik moest toch ff 112 bellen. Op het moment dat ik de telefoonaat pak wil die vent hem smeren blijkbaar, echter krijg ik niet eens de kans om met mijn ogen te knipperen en daar lag die vent weer... die jongen die mij hielp doet een bepaalde vechtsport zullen we maar zeggen. Ik ben boven op die man gaan zitten en enkele minuten later was de politie aanwezig en is er aangifte opgedaan.

Nadat we teruig zijn gegaan naar mijn auto bleek die man dus een cirkelzaag naar mijn hoofd te hebben gegooid, deze lag in de kofferbak van de 1.3

Vanmiddag heeft de politie mij gehoord omdat de turk (ja, het was verdomme zo'n *(^&*&*lijer) een aanklacht tegen mij in wil dienen wegens geweldpleging/mishandeling !!!!!!! Dus vanaf nu ben ik een crimineel volgens de wet. Hij heeft dus een opgezwollen enkel, knie naar de klote en een bloedneus Ik zei dus dat ik niets wist van de bloedneus en diegene die mij geholpen het heeft ook verklaard dat ik de man niet heb geslagen

Echter zit ik met de schade, slot naar de klote... dashboard naar de ******, zonnebril naar de tiffus en een aanklacht tegen me. Die tiffuslijer heeft geen cent te makken, geen vaste woon of verblijfplaats enz enz. Verder was het domme turk want wie wil er nou een Kenwood radio jatten zonder frontje en neem je een doosje mee waar een Sony frontje in zit Vent is inmiddels al weer vrij gelaten... ze kennen hem maar 8 uur vast houden. Heb al gemeld dat als ie terug komt en hij zit weer aan 1 van mijn auto's dan sta ik niet voor mezelf in !

Nu nog ff hoe hij in de auto is gekomen. Hij had diverse VW sleutels (het setje dus), deze dermate bewerkt dat ze functioneren als een soort van loper...

Bij deze.... het begin van mijn weekend!
Reply With Quote
Old 01-04-2006, 07:12
Melvin Melvin is offline

sow, ff dat racistische ertussen uit halen en ik ben het helemaal met je eens!!!

damn!!! ik vind dat je goed gehandelt hebt, waar gaat het heen hier joh!!! en hoe heeft hij het lef om dan nog aangifte tegen jou te doen? nederland stelt me keer op keer teleur!
Reply With Quote
Old 01-04-2006, 07:12
Zestienkleppen Zestienkleppen is offline
No personal life

Sjeezus, je rechtvaardigheidsgevoel gaat hiervan koken
De Nederlandsche rechtsstaat klopt toch ook voor geen meter...waarschijnlijk heeft de politie hem zelf geadviseerd een aanklacht in te dienen.

Ik wens je heel veel succes, en hoop dat het allemaal tot een goed einde komt.

Enne Fred (want daarmee is het natuurlijk begonnen), veel succes met repareren!
Old 01-04-2006, 09:54
Fred Fred is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by vwleusden
Ik heb een aanklacht tegen me lopen, geweldpleging/mishandeling

Vent had dus een bloedneus, knie naar de klote en een opgezwollen enkel... heb ik verdomme !

Hier een verlag:

Donderdag op vrijdagnacht kom ik thuis van een avondje bieren in Utrecht en ik wandel de parkeerplaats op waar mijn hokken voor de deur staan. Ik zie dat van het witte hok de rechter portier open staat, binnenverlichting brand en er steken 2 benen uit de auto -> niet goed dus!

Ik bler: He ! en die vent komt uit de auto. Ik ren er op af en op enkele meters afstand gooit die heaumeau iets naar mij toe... ik weer het af en hoor iets metaals op straat vallen, dus ik denk de radio. Die vent zet het hem op het rennen... dat moet je dus niet doen met een ADHD patiënt en ik zet de achtervolging in. Na enkele honderden meters weet ik die vent tegen zijn enkels te trappen en hij komt ten val. Ik pak die vent op ik duw hem tegen de muur van een flat op en zet mijn hand op zijn strot. Vervolgens lichtelijk gefoullierd en kwam tot de ontdekking dat hij mijn zonnebril in de jas had... verder heb ik zijn portemonnee afgepakt en een setje sleutel (kwam ik vanmorgen achter) Uiteraard was ik al geruime tijd op die vent aan het tieren enz enz (best leuk zo'n adrenaline stoot). Een buurtbewoner kwam ff polshoogte nemen, samen met hem zou ik hem wel ff mee sleuren maar ik moest toch ff 112 bellen. Op het moment dat ik de telefoonaat pak wil die vent hem smeren blijkbaar, echter krijg ik niet eens de kans om met mijn ogen te knipperen en daar lag die vent weer... die jongen die mij hielp doet een bepaalde vechtsport zullen we maar zeggen. Ik ben boven op die man gaan zitten en enkele minuten later was de politie aanwezig en is er aangifte opgedaan.

Nadat we teruig zijn gegaan naar mijn auto bleek die man dus een cirkelzaag naar mijn hoofd te hebben gegooid, deze lag in de kofferbak van de 1.3

Vanmiddag heeft de politie mij gehoord omdat de turk (ja, het was verdomme zo'n *(^&*&*lijer) een aanklacht tegen mij in wil dienen wegens geweldpleging/mishandeling !!!!!!! Dus vanaf nu ben ik een crimineel volgens de wet. Hij heeft dus een opgezwollen enkel, knie naar de klote en een bloedneus Ik zei dus dat ik niets wist van de bloedneus en diegene die mij geholpen het heeft ook verklaard dat ik de man niet heb geslagen

Echter zit ik met de schade, slot naar de klote... dashboard naar de ******, zonnebril naar de tiffus en een aanklacht tegen me. Die tiffuslijer heeft geen cent te makken, geen vaste woon of verblijfplaats enz enz. Verder was het domme turk want wie wil er nou een Kenwood radio jatten zonder frontje en neem je een doosje mee waar een Sony frontje in zit Vent is inmiddels al weer vrij gelaten... ze kennen hem maar 8 uur vast houden. Heb al gemeld dat als ie terug komt en hij zit weer aan 1 van mijn auto's dan sta ik niet voor mezelf in !

Nu nog ff hoe hij in de auto is gekomen. Hij had diverse VW sleutels (het setje dus), deze dermate bewerkt dat ze functioneren als een soort van loper...

Bij deze.... het begin van mijn weekend!

Tja, dit is nou Nederland ten voete uit.....het valt me mee dat ze nog niet zeggen dat je begrip moet hebben vanwege een slechte jeugd van dat figuur of zo...

Moet je nou eens kijken als het andersom zou gebeuren ...
Reply With Quote
Old 08-08-2006, 09:16
vwleusden's Avatar
REALLY Bored

Angry Kut Uitspraak

Uitspraak van de rechter:

Schade is niet van dien aard dat deze vergoed moet worden (Guess zonnebril, nieuwe sloten voor in de auto, cirkelzaag. Toch een goede 300E schade, ruim gerekent ). Ik kan mijn euro's proberen te claimen via een civiele procedure

Die vent krijgt verder 3 weken onvoorwaardelijke gevangenisstraf, wat in mijn ogen veel te kort is gezien het een meerpleger is.

Kortom: we leven weer in een krom land !
Reply With Quote
Old 08-08-2006, 09:22
Fred Fred is offline
Postwhore

Quote:
Uitspraak van de rechter:

Schade is niet van dien aard dat deze vergoed moet worden (Guess zonnebril, nieuwe sloten voor in de auto, cirkelzaag. Toch een goede 300E schade, ruim gerekent ). Ik kan mijn euro's proberen te claimen via een civiele procedure

Die vent krijgt verder 3 weken onvoorwaardelijke gevangenisstraf, wat in mijn ogen veel te kort is gezien het een meerpleger is.

Kortom: we leven weer in een krom land !

Sja, je bent in Nederland tegenwoordig bijna beter af als je niet volgens de regels gedraagt, jouw schade word niet vergoed....omdat het te "weinig" is??

Vinden ze het gek dat mensen voor eigen rechter gaan spelen...voor een hoop mensen is 300 euro (660 ouwe guldens) nog een hoop geld, tis triest
Reply With Quote
Old 08-08-2006, 09:42
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC

Pff dat meen je niet....

Zo'n rechter moet toch echt een plank voor zijn kop hebben, jij en die vriend verdienen een medaille en die vent moet gewoon lekker alles terugbetalen+paar maandjes vast...

Misschien betere oplossing is zoals ze hier vlak over de grens in Maasmechelen gedaan hebbe, inbreker op straat gepakt en blijkbaar door verwondingen van omstanders is ie overleden...

Die mensen gewoon geen straf geven, dat denken ze misschien nog eens na voordat ze zoiets doen...
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller

Last edited by Berserker : 08-08-2006 at 09:44.
Reply With Quote
Old 08-08-2006, 09:46
vwleusden's Avatar
REALLY Bored

Volgende keer trap ik zo'n vent gewoon helemaal lam en flikker ik hem in de sloot... geen haan die er naar kraait en ik heb lol gehad
Reply With Quote
Old 08-08-2006, 09:52
Fred Fred is offline
Postwhore

Wink

Quote:
Volgende keer trap ik zo'n vent gewoon helemaal lam en flikker ik hem in de sloot... geen haan die er naar kraait en ik heb lol gehad

Je loopt dan alleen kans dat je een prent krijgen voor het dumpen van "vuil" in de sloot....
Reply With Quote
Old 08-08-2006, 10:06
millie's Avatar
millie millie is offline
VW Addict

Wie,de rechter of de inbreker?

Posting Rules