|
||||
|
||||
hallo Gooigolf
ik kan je wel een beetje helpen hiermee, deze auto is nog een jaartje in mijn bezit geweest. Dit is echt een 83er waar een ander kenteken op gekomen is, toen ik hem kocht zat er een 96-er kenteken op maar stond hij al wel op september 1976 als 1e toelating. Zoals ik het begrepen van de jongen waar ik hem toen van gekocht heb is het kenteken destijds ingenomen op verdenking van diefstal, later is hij "vrijgesproken" en is er een nieuw kenteken bijgekomen. Ik heb de auto verkocht aan ene Durk uit het noorden, daar zul jij de auto wel weer van gekocht hebben enne die electrische ramen, die heb ik erin gemaakt
Huibert VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family Last edited by Cabrio-Addict : 28-03-2006 at 15:07. |
|
|||
|
|||
@ Huibert
Komt jou deze golf ook niet heel bekend voor. *edit* Post van Huibert is aangepast. Stond eerst alleen "hallo Gooigolf" vandaar....
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail Last edited by steven16v : 28-03-2006 at 17:27. |
|
||||
|
||||
Ding stond tijdje geleden ook te koop op marktplaats toch ?
Was toen ook al een hele discussie over het bouwjaar. |
|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad! ook toen is al bepaald dat dit onmogelijk een 76er kan zijn... Ik ben destijds ook gevallen voor de looks van deze auto, niet gestoord door enige kennis van zaken wat het verschil is tussen en 76er een 80er of een later model. Inmiddels weet ik beter en zal ik niet meer een dergelijke auto kopen, orgineel met dikke wielen en plat op z'n %^$# (om Richard maar even te quoten) en klaar ben je
|
||||
|
||||
Een auto met zo'n geschiedenis zou ik niet willen hebben! Niet ten nadele van de eigenaar..
|
||||
|
||||
hallo
bedankt voor de info , ik wist het niet dat het casco een 83 was , wert mij verteld dat hij van 1976 was , vint het wel jammer , die had ik liefer gehad , ik heb hem toevalig gekocht , met een motor probleem , van inderdaad een 1 ne durk, garage was er mee bezigeweest , maar kon het niet vinden , toen heb besloten eens een gokje te wagen , en het probleem was gauw opgelost, verder de historie van de auto weet ik dus niet , nu wel, auto is nog in goede conditie, dus blijf er mooi in toeren , zolang het kan natuurlijk,elec ramen werkt nog perfekt , trouwen,s bedankt voor de info weet ik weer meer , gr gooigolf |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat werd toendertijd idd veel gedaan, smalle chroombumpertjes, kleine achterlichten en "tittentacho" dashboard bij een Golf 1 was in the Eighties tamelijk "out", gewoon jammer! |
|
||||
|
||||
Geen 76er maar een 83er? ik was vergeten de reacties op bladzijde 2 te lezen, te snel met reageren
|
|
||||
|
||||
hoe kan dat nou? op de papieren staat iets anders dan hij werkelijk is?
|
|
||||
|
||||
Quote:
in Polen rijden wel meer van zulke auto's rond
|
|||
|
|||
Quote: