|
||||
|
||||
Quote:
Aan hen zelf |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja is me wel wat waard, scheelt tijd en geld. En doet verder nergens wat aan af |
|
||||
|
||||
Post eens een foto daarvan ......
|
|
||||
|
||||
van t weekend geef ik jou een foto!
|
|
||||
|
||||
graag
|
|
|||
|
|||
pfff, echte autostyle tuning...........(autostyle = geen styl)
koop gewoon andere veren, ben je klaar.......dat je eraan denkt om die veerklemmen te kopenl..... |
|
||||
|
||||
sorry snap heen goed wat je last..je veranderd de veerkarakter van de veer.. die ontzettend dikke plaat die voor je hoofd zweeft hebt je ook zelf gelast of niet?
35 euro voor 2 verlagingsveren is toch peanuts..
|
||||
|
||||
indd die veren zijn berekend en niet zomaar wat in elkaar gedraaid..
zelfde met mensen die veren over flexen....
|
||||
|
||||
Quote:
Heb jij dan een plaat voor je Nederlandse deel in je hersenen ...het is HET veerkarakter...niet dé Maar als t zo moet, laat maar zitten dan |
|
||||
|
||||
neee nee niks "laat maar zitten"...ik wil die foto's zien
|
|
||||
|
||||
Quote:
nee hoor dat heet snel tikken.. kan altijd nog terugvallen op een doctoraal in een studie..jij ook? waar ik iedereen voor schuw is dat mensen zulke praktijk gaan overnemen.. volksforum is altijd een forum geweest waar techniek voor de spoilers stond.. en als je met praktijken over het aanpassen cq lassen aan een standaard veer..dan ben je op het verkeerde forum
|
||||
|
||||
Quote:
Jammer ; Ja, ik ook, universitair . Maar hierbij laten we het maar, eindoordeel, haal maar veren als je dat wil! Ik wou alleen even een alternatief tonen... Last edited by RKR : 26-03-2006 at 17:23. |