![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Win je hier veel mee dan in vergelijking met een kr inlaatstok ? Is de lift dan meer ? of langer ? Als je hjet tandwiel erop laat zitten komen de merktekens dan nog wel goed uit ? |
|
||||
|
||||
![]() okee, ik heb dus een PL kabelboom met computers en een Spinnekop van een PL
hoe kan ik aan het blok (cilinderkop) zien dat deze ook van een PL is of KR?
|
||||
|
||||
![]() Je zou je kleppen kunnen wegen .. alhoewel de latere KR weer bijna hetzelfde PL gewicht hebben
|
|
|||
|
|||
![]() Hahahh over twee weekjes weer advertentie hier;
Golf 1 16V in delen te koop ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ik bedoel aan de buitenkant Gert....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Of je er veel mee wint weet ik zo niet. Die van mij rijd nog niet. Maar men zegt in het algemeen dat het wel merkbaar is. De lift van de nok is anders. Dus de klep blijft langer openstaan. Als je het tandwiel er op laat zitten komen de merktekens niet uit. Je moet hem er af persen, en anders om er op monteren. (persen)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hehehehe ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je wint 2mm kleplift en hij blijft iets langer open staan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bekende klepel en klokkenspel verhaal,maar niet weten waar de beiaardier woont . uitlaat nokkenas wordt aangedreven door de distributie ,tevens zit op de uitlaat nokkenas de ontsteking . het gedeelte van de distributie slijp of zaag je eraf .ontsteking meeneemplaat slijp je iets smaller .tandwiel blijft gewoon zitten .het merkteken plaats je exact 180 graden tegenovergesteld .inbouwen en klaar is klara.
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg kijk eerst es of je een warmloopregelaar op dat blok heb zitten. zit an de bakkant.
PL blok heeft dat niet en een KR blok is der ook nog met achteraf ingebouwde lambdasonde+ extra computer... Als je dus een warmloopregelaar an de zijkant van je blok heb zitten is eht ZEKER een KR blok en in dit geval dan eentje met achteraf ingebouwde lambda sonde....ik ken ut weten want ik heb ook een KR met achteraf ingebouwde lambda sonde(import gti 16V) werd voornamelijk op deze manier gedaan omdat de auto zo een stuk goedkoper was om aan te schaffen...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Edit, ik zie het. My bad. ![]() ![]()
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail Last edited by steven16v : 23-03-2006 at 09:17. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Hier heb ik het op dezelfde manier gedaan.
|
||||
|
||||
![]() FF ontopic
![]() Allereerst eens afvragen idd wat voor blok het is. --> wie weet concrete verschillen in het blok tussen KR en PL? En hoe te vinden? --> Al die kabelzooi zou je eens moeten gaan sorteren. Zoek uit welke kabels, stekkers enz te maken hebben met de motor ( Dus interieur, verlichting enz allemaal even opzij leggen) --> Uitzoeken waar de stekkers horen te zitten, sensoren en weet ik veel allemaal. Aansluiten en kijken welke stekkers er over blijven. Als het goed is moet je 1 of 2 ![]() Handig is natuurlijk eerst een elektrisch schema met de kleurcodes en componenten scoren.
The best way is a VW Golf S16 ![]() Last edited by oergolf : 23-03-2006 at 17:43. |
|
||||
|
||||
![]() Heeft iemand voor mij de elektrische schema's van een 1.8 16V,ik ga i.p.v. carbs er nu een injectie op monteren. Aangezien ik dit nog niet eerder gedaan heb, is alle hulp gewenst.
Gerrit |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb ik jou héél toevallig aan de telefoon gehad over die 45mm webers? Zou wel stom toeval zijn. Ik heb wel schema's voor je. Maar niet digitaal. Dan moet ik er ff een kopietje van maken en op de post doen. Pm maar bij interesse.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
TIP VAN DE WEEK .... ![]() koop een vraagbaak... en voila... alles wat je wil weten over de draadschema's ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hetgeen waar je een KR blok in 1 keer kan ondercshijden va neen PL blok is de WARMLOOPREGELAAR deze heeft een KR blok wel en een PL blok niet
![]() Zelfs als dat KR blok een achteraf ingebouwde lambda sonde heeft. Verder kan je het an de buitenkant niet zien op de motorcode na Dikke of dunne buizen zegt nix ,spinnekop zegt in principe ook nix, die dingen zijn allemaal zo over te bouwen. PUNT
|
||||
|
||||
![]() En René, wat opgeschoten vandaag ?
|
|||
|
|||
![]() spinnen kop is van een kr pl heeft een electonishe injectie
systeem en de comp is pl kr heeft 1comp en ontstekings module |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja, tuurlijk. ![]()