|
||||
|
||||
zeker nog lang houden die kever
prachtbak |
|
||||
|
||||
@maniacmark alles is te koop he
|
|||
|
|||
Heb je wel eens zien rijden van het zomer in Hengeloo. zie er goed uit!
|
|
||||
|
||||
@baricade ik hou hem ook netjes en heb natuurlijk een garage waar ie in staat en s'winters rij ik er ook niet mee
|
||||
|
||||
Een hele mooie Kever, dat groen staat erg goed!
|
|
||||
|
||||
@maniacmark je kunt hem kopen voor 5500 euri
|
||||
|
||||
NU al weer weg doen? zonde.
|
|
||||
|
||||
Quote:
he airy?wat is dit? |
|
||||
|
||||
nu is ie stil????
|
|
||||
|
||||
@ daves wat bedoel je daarmee?
|
||||
|
||||
Quote:
Je reageerde niet op de vraag van Hajee, dus je was stil. Niks aan de hand zeg maar |
|
||||
|
||||
@ Daves, Hajee had het denk ik niet verwacht dat ik dat ook zou posten. Hij hoeft ook niet perse weg, misschien wil ik wel een bus ben eerst nog maar eens aan t rondkijken. Wil van de winter nog een versmalde vooras eronder. Hij rijd ook heel super alleen oppassen met drempels he
|
||||
|
||||
Quote:
Jij was er zaterdag ook toch? Sanspeed? Die uitlaat is wel gaaf die je eronder hebt, heb jij die gemaakt? Ik heb er ook een 1600 in liggen maar die wordt telkens goed heet op een lange rit. Heb jij dit ook of allang opgelost? Volgens mij had jij een gat achter je kentekenplaat of niet? Gaat dat goed met regen en zo? |
|
||||
|
||||
he ik was daar ook, de vorige eigenaar heeft die uitlaat gemaakt en ik heb er verder geen last van, ook niet van de regen geen problemen temperatuur van de motor wordt niet te heet tussen de 80 en de 90 graden dus hij wordt goed gekoeld
|
||||
|
||||
Quote:
Als je gaat voor een versmalde vooras, wat doe je dan met deze verstelbare? Daar heb ik dan wel belangstelling voor. Die van mij moet nodig aan de grond. Kan me niet plat genoeg zijn. En de koeling van mij moet ik echt iets op verzinnen, misschien haal ik wel raisers bij hotrod om mijn kap een stuk omhoog te brengen. |
|
||||
|
||||
Valt altijd over te praten zodra ik hem heb en hij eronder zit laat ik het je wel effe weten. De as is nog geen jaar oud trouwens
|
||||
|
||||
hey
jij was zaterdag toch bij krul aan de gang. mooie kever!!
|
||||
|
||||
@ levis ja dat klopt we hebben hem nog effe een tandje lager zet kan ie weer asfalthappen.
|
||||
|
||||
Erg mooie kever dit !! ... Al meerdere keren gespot in Hengelo
P.S. € 5500 gaat die duss weg ? Weet maybe nog iemand, maar dan laat ik het wel horen.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Is goed je kunt me altijd een pm sturen