|
||||
|
||||
laat nou toevallig een vriend van mij, een auto van Pimp My Ride Europe moeten maken.. zijn nu al 3 dagen aan het plamuren
|
||||
|
||||
en wie zei er dat ze er geen tijd in steken drie dagen plamuren, moet toch wel goed zijn
|
||||
|
||||
Quote:
Als je hier op volksforum kijkt, zie je ook een project van 3 jaar voorbij gaan in 15 minuten, betekent nog steeds niet dat het zo lang geduurt heeft... Quote:
pff mensen denk eens na, is toch logisch dat ze niet iedere seconde kunne laten zien, een filmpje over polijsten, zie je iemand een dag lang met schuurpapier over een velg gaan, jeej wie kijkt daar nu naar??? tgaat gewoon om de big picture, en dus vind ik discovery daar best goed in...
Last edited by Berserker : 31-03-2006 at 11:38. |
|
|||
|
|||
klopt berseker,
maar er wordt ook vaak voorgespiegeld in die programma's dat het allemaal zo makkelijk is en snel gaat. Maar de meeste mensen (die dus niet weten hoe de vork in de steel steekt) verkijken zich daarom op de duur etc van een goed project |
|
||||
|
||||
bij pimp my ride heb ik ze ook auto's op zien knappen dat ging nergens over.
een ford mustang met een gat in de bodem aan de bestuurderskant, hier werd gewoon een plaat met popnagels vastgezet en die t1 bus werd ook zo het dak van gemaakt met een hoop epoxy erover. lijkt er toch niet op. ander vraagje, heeft amerika zoiets als apk? lijkt me niet. voor de rest mag ik er graag naar kijken, maar ze laten niet alles zien.
|
||||
|
||||
Dat American Hotrod op Discovery is ook een kansloos programma. Je hebt die Duane die loopt de hele dag iedereen wat af te zeiken en Boyd is veels te goed en ontslaat bijna nooit iemand. Zijn ook een stel kansloze mensen die daar werken .. alleen die oude man is wel grappig En wat sleutelen betreft krijg je echt bijna niets te zien Doe mij dan maar A Car is Reborn ofzo daar steek je nog es wat van op.
Gisteren DGB ook gezien ? Die Audi80 Cabrio .. echt zonde |
|
||||
|
||||
Als je denkt dat TV een goed middel is om iets te leren over auto's opknappen/tunen, etc. Dan ben je volgens mij al verkeerd bezig het is puur vermaak met paar kleine tips...
Maar op een forum zoals dit of praten met mensen die er verstand van hebben en natuurlijk gewoon doen leer je veel meer van...
|
||||
|
||||
Wel leuk, bij pimp my ride UK is er op de site een game te vinden, met, rara, een golf 1 die gepimped moet worden
http://www.mtv.co.uk/mtvuk/shows/pimpmyride2/ |
|
||||
|
||||
Een auto spuiten met de deuren nog dicht, ook zo'n PMR actie. Jammer dat MTV dat zo wil.
DGB ook, daar kunnen ze helemaal niks. Als ik dat zo lees van Deserwind dan breng ik mijn auto graag daar heen, niet dat ik het geld heb ofzo... En Rides is een mooi programma, maar of A ..... was (re) born. Ze mogen wel eens stoppen met herhalen. Heb die kitcar al zo vaak voorbij zien komen dat ik hem volgens mij nu met de ogen dicht in elkaar kan draaien.... Maar bij Discovery begrijpen ze het teminste! |