|
|||
|
|||
Quote:
Yep |
|
||||
|
||||
Maurice waar heb je ze mee gepoetst? Met unipol of belgom?
Martijn
|
|||
|
|||
Heee Martijn alles goed ?
Vind je JETTA echt erg VET !! Belgom want Unipol kende ze niet bij die motorzaak . |
|
||||
|
||||
Als jij met deze vento ook op de meeting in Zoetermeer was, heb ik je auto even staan bekijken.
De 17" velgen stonden er erg netjes onder, zeker i.c.m. de huidige verlaging. Succes met je keuze. |
|
||||
|
||||
misschien 17ers verkopen en dan koppeling vervangen??
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Quote:
Het maakt niet veel uit welke je pakt want het werkt allebei gewoon goed. Hoe is het resultaat bij jouw? Zondag heb ik een ander interieur voor de jetta dus dan ziet het er weer een stukje beter uit
|
||||
|
||||
Quote:
Geen dank gozer ! Vind ze echt super staan De auto zou alleen weer iets kunnen zakken nu, weet alleen niet of je dat haalt qua bodem vrijheid........ Maar de wieltjes staan m goed zo !
|
|||
|
|||
Quote:
Die bandjes staan echt super om die velgen en de auto zou nu echt moeten zakken , OOOOFFFFF........... en oude GOLF 2 / JETTA 2 en die velgen eronder hangen met flinke verlaging . PS : JETTADICTED , heb jij toevallig geen JETTA 2 voor mij te koop ? |
|
||||
|
||||
Ja hoor je mag 'm kopen hij gaat volgende week in de verkoop, ik heb eventueel ook wel een verlagingsset ervoor 80/60
|
|||
|
|||
Hé maurice heb jij mijn pb's gekregen ofnie?
|
|||
|
|||
Quote:
Joh , doe je hem echt weg ? |
|
|||
|
|||
Quote:
Yep heb hem ontvangen ! Ik neem kontakt op . |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb wel interesse . |
|
||||
|
||||
Quote:
Yep dacht gebruik de Passat puur als family car, een beetje verlagen en klaar maar ik heb nog genoeg dingen die ik wil doen. Als ik dan ook nog de Jetta naar mijn wens wil maken das mij net iets te. Denk ook niet dat ik een verlaagde Jetta met nette BBSén hier aan de straat kan zetten zonder dat hij weggehaald word. Dit weekend even nog een achterwiellager monteren bij de Passat en dan is hij ook weer goedgekeurd en kan de Jetta weg. Anders kom je dit weekend even kijken, heb je eerste keus
|
|||
|
|||
Quote:
Is goed , denk dat het dan zondag word , kan ik ook gelijk de PASSAT bezichtigen , Percy zei me dat ie echt mooi is geworden . |