|
|||
|
|||
Quote:
Er zit ergens zo'n pinnetje net als bij een aansteker. Gewoon zo'n gasbusje erin leegspuiten en klaar.
|
||||
|
||||
ziet er goed uit chris, ben benieuwd naar het eindresultaat.
|
|||
|
|||
op de bestuurdersstoel zit in de zitting een aansluiting
dat zeg ik, GAS |
|
||||
|
||||
Je gasboot wordt wel dik chris
Mooi werk, mooie foto's, mijn complimenten aan de kok Groet'n
|
|||
|
|||
wacht maar tot de wielen er onder zitten
|
|
||||
|
||||
Ik ben velgen verslaafde, dus wacht met smart op de foto's
|
||||
|
||||
Quote:
en u denkt dat we er geen drank hadden................ oppert zal denk ik de foto tzt wel plaatsen.......... |
|
|||
|
|||
wordt strakke plassert werk
|
|
||||
|
||||
Zo 't is zondag een rustdag voor velen, maar niet voor ons
We konden wel min of meer uitslapen, half 10 ging de wekker, want we hadden rond 11 uur afgesproken met Nando, want het alarm moet natuurlijk wel van het pand :zuipen: Anders krijg je van die wijsneuzen op bezoek :schieten: De dag begon met een goed ontbijt, Mikado had namelijk een paar worstenbroodjes meegebracht, 20 om precies te zijn Gedeeld door 3, dus met recht een goed ontbijt Precies om 6 minuten over 11 was Nando er om de deur open te doen, dus netjes punktlich wie immer Hij had netjes van te voren gebeld dat het iets later werd, al met al mochten wij dus niet klagen :toppie: Eenmaal binnen zijn we meteen aan de slag gegaan. Als eerste ff snel de deuren terug hangen, zodat die ook gerold konden worden. Nando was er toch, dus waarom niet ff nuttig maken Hij nam de achterkant voor z'n rekening, de achterlichten zaten er in no-time in en meteen zag de achterkant er compleet anders uit :shock: 8-) De deuren zaten er inmiddels ook in. In sneltreinvaart gingen we door, nummerplaat, ruiten achter, etc etc. Alles ging redelijk voor de wind. Onwies was met de voorkant bezig, de motorkap, de bumper en het totaalplaatje werd steeds duidelijker. Linda wilde ook wat doen en vond een paar knipperlichten. Eerst ff de oranje glaasjes eruit gesloopt en paar oranje lampjes erin en hoppa monteren met die handel. Om de spatbordverbreders te monteren moesten de wielen er ff af. Man man man, wat een spul. Voor gingen de winterwielen er zonder problemen af, maar achter zat zo vast.......zo vast......dat je in principe zonder bouten had kunnen rijden :censuur: :hm: :frusty: Terwijl Nando aan het schelden en tieren was, was Mikado aan de andere zijde bezig met de binnenkap/antenne. De wielen zaten achter zo vast, dat besloten werd om de velgen met trommel en al te demonteren. Op de grond werd met lompe kracht de velg van de trommel gescheiden. Mikado leek het verstandig om het naafgat maar ff iets te ruimen, want als je onderweg met een platte komt te staan, heb je serieus een probleem. Ff offtopic: er gaan geruchten dat mensen denken dat dit project compleet alcoholvrij gebeurt.... :HUH: ont: :o-: Uiteraard is dit grote kolder, de nodige sapjes zijn uiteraard ook tijdens dit project genuttigd :zuipen: Toen het meeste er weer opzat, begon Onwies al weer met schilderen, want een keer moest het project ten einde. Onwies met de kwast, Mikado met de kleine roller en ik erachteraan met de MEGA roller om de structuur over de gehele auto beetje gelijk te houden. In de rappig-geit hadden we ook ff aan een kant de Porkers gemonteerd. Echt super, ben benieuwd hoe de 3delige BBS-en eronder staan :roll: 8-) De motorkap was nog ff punt van discussie, Mikado zegt: beige rollen, maar Onwies en ik waren van mening dat de zwarte schoolbordzwarte kap gewoon moet blijven......altijd handig als je geen pen en papier bij je hebt En zo ziet de boot er nu uit. Morgen nog ff spiegels en deurstrips monteren en dan is de boot klaar voor 2006 Je kan zien dat ie gerold is, maar van een kleine afstand is die superstrak. Ik heb een geweldig leuk weekend gehad.....denk dat we volgend weekend de volgende auto gaan rollen :zuipen: :toost:
|
||||
|
||||
Ik heb een geweldig leuk weekend gehad.....denk dat we volgend weekend de volgende auto gaan rollen :zuipen: :toost:
de mijne?????
|
||||
|
||||
knap werk mannen
keep us posted |
|
||||
|
||||
met die porkers ziet hij er ineens wel heeel erg geil uit!
|
||||
|
||||
Denk dat ik nog maar eens keertje langs moet komen kijken
|
|||
|
|||
ziet er super uit!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
je weet waar mijn huis woont dussssss
|
||||
|
||||
Super "project" hoor !!!!!!!! Geweldig, en super gezellig zo samen hobbien !!!
Ben jij trouwens "trucker" Crosne ?? Want volgens mij liep jij daarbuiten te schuren met een Volvo jas aan !! Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
Haha, machtig man! Ziet er echt kicke uit. Motorkap zou ik ook zo laten denk ik.
|
||||
|
||||
Ff offtopic: er gaan geruchten dat mensen denken dat dit project compleet alcoholvrij gebeurt.... :HUH: ont: :o-: Uiteraard is dit grote kolder, de nodige sapjes zijn uiteraard ook tijdens dit project genuttigd :zuipen:
Dat zeg ik;met bier word niet gemorst. Ik vind dat rollen wel wat hebben. Is weer eens wat anders. Zeer oricineel,CEEP UP THE GOOD WORK!
|
||||
|
||||
nu jullie zo bezig waren had ik er een duitse polizei wagen van gemaakt
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee,.........vrachtwagen sjouwveur is een groot woord : .... ,ik geloof dat ie in oude koelkasten handelt of zoiets.......
Voorzitter't Team VW-Speed.nl My Project : http://www.volksforum.com/forum/sho...5&highlight=ABT Last edited by dragracer : 19-03-2006 at 20:57. |