|
|||
|
|||
sow jij bent lekker aan de gang, graag willen wij je projecten ook volgen op www.vw4u.nl. dus meld je daar ook maar aan met zonne dikke wagen!
|
|
|||
|
|||
he boy de mijne is af vandaag op de bank geweest 130 pk maar waar neer ga je es een rondje mee
|
|
||||
|
||||
Quote:
skoftig man, meines skiet ook al lekker op, straks ff nieuwe foto's posten lkkr veel vermogen trouwens!! maar kom maar een keer langs |
|
||||
|
||||
ik ben alweer lekker opgeschoten met me golf, hij is nu dicht, dus ramen erin.
me bumpers zitten er nu ook al op nu alleen nog verlagen, en omdat ik laatst niets te doen had, ging ik ook ff me motor opknappen, dus heb alvast me kleppendeksel gespoten, en binnenkort ga ik nog meer dingetjes spuiten!! Sorry voor de slechte foto's binnenkort ga ik ff knappe foto's maken!! |
|
||||
|
||||
Cool projekt wat zal ie er nog cooler uitzien als ie de grond kust, goed bezig suces met je projekt
|
|||
|
|||
Ziet mooi uit zo boy, lekker kleurtje ook trouwens.
Enkelt het kleppendeksel zou ik persoonlijk gewoon zwart laten, maar je moet natuurlijk gewoon doen wat jezelf mooi vind. Veel suc6 verder met de opbouw ervan, en met de tijd een 16v erin is natuurlijk nog mooier. |
|
|||
|
|||
Hey boy,
Ziet er goed uit je golfje ben zelf even oud als jij en ook werkzaam in de schadeherstel mijn golfje ligt ook helemaal uit elkaar tot nu toe alles zelf gedaan behalve het laswerk aan mn achterschermen hoop dat mijne ook snel op de wielen staat en dat we elkaar eens op een meeting tegen komen! Sucses verder groetjes arjan |
|
||||
|
||||
hallo ,
mooie auto , en supper kleur vint ik, ben benieuwt naar het totale plaatje zo alls hij klaar is , groeten gooigolf en succes ,, nogwel 2 ,type 1 ,voor de handel, |
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit
Doet me wel een beetje denken aan een andere Golf die ik ken... Alleen jammer dat de typeplaatjes er niet achterop komen |
|
||||
|
||||
als ie zo word! dan wordt ie mooi!
|
||||
|
||||
Quote:
Hij is al mooi, zo lijkt t |
|
||||
|
||||
Vakmannetje
|
||||
|
||||
Quote:
die lijkt er trouwens verdacht veel op haha maar ik ga meschien van sticker type plaatjes maken, want meines zijn niet meer mooi! Quote:
O netjes, heb je ook foto's van jou project? meschien leuk om ook te posten, ben wel benieuwd hoe jouwes eruit zien!! succes verder |
|
|||
|
|||
he boy waar blijft dat ding nou van aleen maar binnen staan wordt hij ook niet beter hij moet af en toe ook worden uitgelaten
|
|
||||
|
||||
Precies en ff een paar fotootjes van de vorderingen :P Hoe langer ik elke keer naar zulke pirelli velgen kijk hoe mooier ze worden!
|
||||
|
||||
zo zo, je bent al een eind in de goede richting met je waggie,
kleur bevalt me wel, (tip: misschien wat meer chroom op de wagen doen??) dat ie misschien dan NOG mooier wordt je bent zeker goed bezig, wou dat ik dat allemaal zo strak kon suc6 ermee
|
||||
|
||||
Quote:
er komt ook meer chroom op de wagen hoor En zal vanavond weer ff wat foto's posten van wat vorderingen |
|
||||
|
||||
mooie golf ben benieuwd naar het eind resultaat!
|
|
||||
|
||||
hier wat nieuwe foto's ( knappe kwaliteit ) heb ondertussen klemmetjes voor me sierlijsten binnen dus die kunnen er ook op , en als het een beetje meezit heb ik binnenkort me rijbewijs en dan gaat hij te keuren, en moet nog steeds de chroome biezen in me raam doen 8-)
nieuw intrieur ( en golfbal pookknop!!!! ) De cross auto gesponderd door de baas nartuurlijk is alleen wel aan ze laatste seizoen toe, maar heeft al pittig wat meemaakt |
|
||||
|
||||
zie er goed uit dan in het begin mischien zie ik je wel eens rijden in de buurt
zal nog wel even duren voor dat de mijne klaar is |