|
||||
|
||||
Hey kerel, had al gereageerd op TCF. Super gti-tje. WitWitWit Je weet wel hoe vet dat kan zijn met atsen!
|
|||
|
|||
Quote:
volgende dingen: voorraam vervangen 4 banden kaal einddemper lek en net na spruitstuk (aansluiting) nieuwe accu interieur instapschade oppervlakte roest op dak en motorkap en hier en daar een deukje kan nie wachten, krijg hem over 1.5 week, me handen kriebelen al
|
|||
|
|||
Quote:
ben dr nog niet uit wit rollen met atsen of mat zwart rollen met ats telephone zit nog in dubio maar kan dr nog een paar nachtjes over slapen
|
|||
|
|||
nog 1 nachtje slapen, en dan heb ik hem in mn loods staan.
kan nie wachten. hou jullie op de hoogte
|
||||
|
||||
ziet er leuk uit, maar waarom niet rood rollen? Je wilt de roestplekjes weg hebben toch? Toch anders en toch beetje origineel succes er mee...
|
|
|||
|
|||
Vanavond eindelijk mijn gti opgehaald, daar is die dan begin morgenavond gelijk met het strippen van de auto!
Komt binnenkort wel een verkooptopic! sorry voor de slechte kwaliteit komt door het licht bij ons in de loods! hou jullie op de hoogte van het project
|
||||
|
||||
ga je `m strippen en in onderdelen verkopen dan?
|
|||
|
|||
Quote:
nee dat niet, ga hem kaal maken, dus interieur eruit stootstrips er af orginele gti velgen en nog wat kleine dingen
|
|||
|
|||
update
foto's
Last edited by Oane : 07-04-2006 at 16:33. |
|
|||
|
|||
zo gisteravond weer even bezig geweest met de GTI
ben nu begonnen met binnenkant helemaal leeg te halen ivm met de rvs rolkooi. paar kleine roestplekken gevonden maar niks ernstigs, de dorpels en onderkant van deuren zijn nog super strak. alleen moeten er 2 andere voorschermen op. liefst g60 dus als iemand die heeft hou ik me aanbevolen klein roestplekje net naast de tankingang geen ramp! hebben ze zitten prutsen met polyester plamuur net onder achterlicht oppervlakte roest niks ernstigs
|
|||
|
|||
nieuwe update
alle ramen eruit gehaald thuisbrengers erom voor het schuren en verven opslag plaatwerk ik ga zaterdag weer verder dus dan weer nieuwe foto's
|
||||
|
||||
Al flink bezig Oane!! Ben zeer benieuwd wat je ervan gaat maken, wordt het je daily?
|
|||
|
|||
hij wordt nu mintgroen met gebroken wit, heel apart.
het wordt mijn meeting auto denk ik zaterdag weer nieuwe foto's
|
|||
|
|||
vandaag wel ff bezig geweest. hele binnenkant geverfd in mooi grijze kleur
dinsdag gaat hij naar de lasser voo: rolkooi erin achterklep half strak voorschermen streepjes erin klein plekje bijwerken knipperlicht gaten dicht lassen emblemen achter volgende week weer update
|
|||
|
|||
waar zijn de velgen gebleven oane
|
|
|||
|
|||
Quote:
welke velgen? de standaard? die liggen in het hok.
|
|||
|
|||
vanavond de auto naar de lasser gebracht. staal is besteld dus van het weekend los of volgende week. ik houd jullie op de hoogte
|
|||
|
|||
Quote:
wolle we die ek verkeepje ??? |
|
|||
|
|||
jawol, ik stjoer dei wol efkes een pm
|