|
||||
|
||||
Das ist gans geil !!!
|
|
||||
|
||||
Super zo'n Audi V8 en je heb de 4.2 alleen jammer van de automaat en dat er geen sport interieur in zit. Geheugenstand van de stoelen is ook wel fijn
Dit doet me gelijk weer kriebelen om een 200 20VT te kopen of een S6 20VT
|
||||
|
||||
Quote:
pffff...jammer van de automaat? automaat is een must in zo`n auto! |
|
||||
|
||||
Geil dingetje man
|
||||
|
||||
Sjezus wat een schip!! Past wel een kever interieurtje in
|
||||
|
||||
Quote:
Nee joh Worden veel mooiere en exclusievere Maar ik zwijg .. Stijn en ik hadden meteen hetzelfde idee .. erg grappig |
|
||||
|
||||
Thanks mensen De automaat cruist wel lekker hoor, en het is al heel wat dat het een 4.2 is want veel zijn er niet (9 op de 10 is 3.6).
Yep Gert, ik ben reuze benieuwd...
|
||||
|
||||
Verkoperen
|
|
||||
|
||||
wat een dikke bak, succes ermee
|
||||
|
||||
Quote:
Vernikkelen... Verzinken.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier is niks fout aan hoor Stijn.............dit is gewoon magisch !!!! Wat een net ding. Kennis van me (broer van Marcus BBS) heeft een S6 Avant met dezelfde "engine" erin !!!! Succes ermee kerel Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
Supervette bak Stijn! Succes ermee, en ben benieuwd wat voor wielen er onder komen...
|
||||
|
||||
Thanks again
Hij heeft wel wat 'winkelwagen' schade rondom, dus kleine tikjes. Stoort me wel, maar die zijn er bij bepaalde bedrijven uit te 'wrijven' toch? Iemand ervaring hiermee?
|
||||
|
||||
jeps, bij onze bus zijn er op die manier ronddom zo een 7 deukjes weggehaald voor ong 130euro dacht ik
|
||||
|
||||
Superbak Stijn, we gingen laatst met de familie uiteten en kwamen toen deze auto tegen, dacht ook dat het een audi v8 was maar bleek toch nog iets zeldzamer, dit moet toch echt het topmodel van toen zijn geweest...
een audi 200 Treser 10v turbo... Op internet vind ik alleen deze en is dus ook de auto die daar stond... in het echt had hij ok de treser turbo wielen erop zitten en niet deze velgen... Treser ook grijze interieur maar dan de sportversie: Motor details: Audi 200 turbo Treser bouwjaar 1986. Motor: KG 5 cilinder, 2,1 liter 10V, intercooled + vol automatische water/methanol injectie, absorbtieuitlaatsysteem, KN luchtfilter, Kop is origineel Treser nr: 500023 Sportnokkenas van Treser, idem geflowd inlaatspruitstuk HKS Pop Off ventiel.
|
||||
|
||||
Quote:
Ester regelt dit vaker , moet ik informeren? |
|
||||
|
||||
Stoere bak meneer de vlieger! Komt ie bij De Groot vandaan ? Echt wel leuk zo'n ding, maar van die wegenbelasting (en brandstofverbruik!) word je niet echt vrolijk... Klopt het trouwens dat het een quattro is ?
Anycow, veel plezier met dit slagschip!
|
||||
|
||||
steengoed stijn,super koets
een audi blijft natuurlijk top om lange afstanden mee te rijden. kom snel een keer kijken/rijden |