|
||||
|
||||
ja dank je!
zou dit leuk zijn: verlaagd met originele lichtmetalen wielen?? |
|
||||
|
||||
Ja ziet er goed uit
|
|
||||
|
||||
Welkom hier, ik hoop dat je er veel plezier aan hebt.
Was jij een van die knaapjes die toen in de scirocco naar vw mania gingen. Dan ben ik die jongen van die rode golf 1 Heel de familie Moorthamer aan de oude vw's
|
||||
|
||||
Ja dank je!
En ja ik was bij VW Mania |
|
||||
|
||||
Ik verveelde me en ik kan toch allen nog maar in me auto zitten ,
en ik had toch al geen mooie foto's van me interieur en ik dacht laat ik dat eens gaan doen: Hoe dat komt?? op de foto's zie je me stuur altijd in 3 kleuren Orginele speaker (denk ik) Wit of? Is dit nu wel orgineel die radio??? 65366km's Ow ja nog een vraag mijn jetta is dus van '81 en op autoweek staat dat deze van '80 tot '81 en bij de meeste zie ik op de achterbank 2 kamelenbulten zitten is dat dan het latere model? (de hoofdsteunen dan hé) en ik heb ook geen gordels achterin maar wel 2 van die gleuven heeft dat daar ook mee te maken? |
|
||||
|
||||
Mooie jetta!!, wees er zuinig op, en net te veel aan vern**ken he!!
Succes ermee! |
|
||||
|
||||
haha ja zal wel lukken hoor,
gewoon zo als het hoort vette velgen en plat op zijn buik |
|
||||
|
||||
Strak interieurtje hoor
Al een velgenkeus kunnen maken? |
|
||||
|
||||
super mooie jet! veel plezier er mee, maar dat zal wel lukken
|
||||
|
||||
Quote:
Velgenkeuze vind ik erg moeilijk!! het liefst zou ik 13'' classic's willen maar iedereen heeft deze onder zijn jetta ik zit te denken aan: -F&I velgen gepolijst -Classicline velgen '' -BBS RM '' -ats classic '' maar dat weet ik echt nog niet welke velgen zou jij nemen Sponzer |
|
||||
|
||||
Quote:
ook wel eens wat anders... Uit t bovenste rijtje vind ik de Classics en de BBSen toch t mooist, maar deze komen ook t meest voor onder de Jet1. Zal zelf persoonlijk gaan voor een mooie 14" met diepe rand, maar dat is dan ook mijn smaak Heb je geen overdreven grote velg, en de wielkasten mooi gevuld Niet te modern, maar wel uniek (wat ATS Classic en BBS RM helaas niet meer zijn) Aangezien ik zelf nogal een dure smaak heb, duurt t bij mij denk ik nog wel ff |
|
||||
|
||||
heb wel vette velgen gezien maar idd wel prijzig.
het gaat dan over Schmidt revolution's: staan op marktplaats voor 600,- te koop zonder banden |
|
||||
|
||||
Quote:
misschien een beetje off-topic, hoop dat jullie me dat vergeven.... [start] off-topic geklets apart, ik heb ook Schmidt Revo's maar dan met 5 spaken, zijn deze met meerdere spaakhoeveelheden (mooi scrabble woord) geleverd?? zover als ik ze ken zijn ze in 15" en in 16" met 5 spaken waarbij de 16" iets anders gevormd is de 15" zoals ik die ook heb de 16" onder de auto van Ruud weet iemand dit toevallig [einde] off-topic geklets
|
||||
|
||||
naar mijn weten zijn dat Schmidt modern line's
wat jij hebt.. |