|
||||
|
||||
Quote:
Zo kan je het idd ook verwoorden
|
||||
|
||||
bij mijn zoektocht naar zijskirts voor mijn vento stuit ik op hetzelfde probleem.mij werd geadviseerd om een vijfdeurs te nemen.deze schijnen toch iets langer te zijn!?
hellup,ik weet het niet meer Last edited by the x factor : 16-03-2006 at 21:24. |
|
|||
|
|||
maakt niet uit, 3 deurs skirt past op een 5 deurs.............heb nog nooit apart advertentie gezien voor een 5 deurs .........."zucht".......
om jullie over te halen kijk eens naar deze pagina uit de Rieger Catalogus http://www.rieger-tuning.de/en/Show..._48er_05_40.pdf onderaan zie je zowel een 3 deurs als een 5 deurs.........en tzijn dezelfde skirts, waarom stel je een vraag op een forum, krijg je je antwoord 10x goed beantwoord en nog twijfelen omdat "iemand zegt" dat je langere skirts moet nemen......... , die "iemand" heeft waarschijnlijk een klepel gepakt maar kon geen bel vinden...... suc6 ermee |
|
||||
|
||||
T was me al duidelijk Mick007
Thnx a lot iedereen!