|
||||
|
||||
Quote:
maat, Hemi en Chevy apparaten zijn big blocks, niet dat gepeuter met 1800cc en een rijtje kleppen meer of minder...... |
|
||||
|
||||
de originele steunen van mijn pg motor paste niet in de vento...
type 2/pg type 3/vento vento was 1.8 90pk adz.... er zal een hoop het zelfde zijn maaaar geef die jongen geen valse hoop ,dat alles op het zelfde is gebaseerd waarmee even over lepelen van zelf goed komt.... is net ff iets anders bij golf 3/vento
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
en vergeet de brandstofvoorziening niet. KR werkt met een andere brandstofdruk dan het 90pk blokje.
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja, weet ik, haha, ik heb voor diezelfde typering w.b.t. de EA 827 blokken al op een ander forum (een duits golf 3 forum), van iemand op m´n kop gekregen maar hier op het volksforum worden die 827ers wel "big blocks" genoemd, ik denk dat dat ook misschien wel beter is zo, want ik denk dat de meesten hier op dit forum überhaupt niet weten wat er met een "EA827" blok wordt bedoeld . Last edited by Rene´ : 25-02-2006 at 12:47. |
|
||||
|
||||
Quote:
Tja, ik ken de term 'big block' eigenlijk ook alleen van corvette... en dan begint vanaf V8. Iemand uit mn oude buurt had er zo een, vandaar de associatie.