|
||||
|
||||
yeahhhhhhh you go girl that,s the spirit!!!!
|
|
||||
|
||||
ooooooh bientje!!! kijk eens wat ik voor je gevonden heb
http://www.slook.nl/corrado/main.ph...forum_id=427277 850 euro.... |
|
||||
|
||||
heb nog meer voor bientje,,,, snel erbij wezen bij deze http://www.slook.nl/corrado/main.ph...forum_id=427847
|
|
||||
|
||||
Jezus, Bientje gaat wel erg hardcore ineens! Mag ik ook solliciteren waar jij werkt?
|
||||
|
||||
bientje is zeker bezig met de sleuteldag....
|
|
||||
|
||||
als je dat ding voor de race gaat gebruiken zou ik een computer zoeken waar in iig als een snelle chip in zit. Je hebt zeker wel een computer en een kabelboom nodig om het blok aan het lopen te krijgen.
|
|||
|
|||
Yeah!!!That's da spirit!!!
|
|
||||
|
||||
hmmz is dus blok met verdeler ontsteking .
hmmmzzz effe puzzelen en hardop denkend injectie krijgt toeren puls van hallsensor .je zou evt voor low budget een comp van golf 3 gti kunnen pakken ,luchtweger(die met klep en co schroef)van een bmw 2,7 liter ,benzine drukpomp en opvoer pomp van gti 16v mk 2 pakken ,drukpotje iets indrukken .zou moeten lopen op deze manier ,kabelboom van een mk2 digifant injectie is wel nodig .
|
|||
|
|||
Ligt op de zaak nog een motorsport comp van zo'n ding.
Verdeler of dis is geen probleem, heb je binnen een uur omgebouwd :p (Deed dat vroeger wel eens snel op zaterdagmiddag in me nette kleren ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoor weer errug goeie ideeen hier bij serge!! en dat low budget bevalt me ook wel!! Thanks! @richard: Bedankt voor de links, ga vandaag gelijk ff wat mailtjes de deur uit doen!! |
|
||||
|
||||
wel ff vermelden aan sander dat je het van mij hebt...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Die 2 extra cylinders zijn dan geen probleem? |
|
||||
|
||||
dat zijn dan reserve cilinders
|
|
||||
|
||||
nope hij zal op 6 pitten lopen als je maar ff goed nadenkt snap je zelf wel waarom
|
||||
|
||||
Quote:
Als je rotoronsteking hebt (eerste type VR) kan je met megasquirt ook makkelijk het ontstekingssyteem aansluiten en programmeren. Ook werkt het met Ford EDIS (rotorloze ontsteking) dus denk dat het met VW (is niet alles gewoon bosch?) ook wel moet lukken.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoezo dat? Als jij met je zelfinbouwcomputer benzine en vonk regelt gaat ie lopen dat kan ik je wel vertellen.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
denk na allart...ik zie sabientje [ hoe aardig dat ze ook is] nog niet een zelfbouwcompu maken...tevens als hij alleen vonkt en benzine regeling heeft dan loopt ie lekker....
|
||||
|
||||
Hey, dan mag ik een meisje zijn maar ik kan de g60 uit elkaar halen en weer in elkaar zetten! Maar okee, een computer maken kan ik denk ik niet, maar dan heb ik nog hulp van bob natuurlijk, electricien van beroep............
|
|
||||
|
||||
electro en compu is een heel ander verhaal dan het mechanische gedeelte bientje, maar dat geef je zelf al aan...was niet negatief bedoelt, maar je snapt me wel...
|
||||
|
||||
sabientje er is hulp zat hier in de omgeving desnoods gaat ie naar leon in harskamp.
|