|
|||
|
|||
Gelukkig voor je dat het 4 x 100 is.
Maar verder veel succes nog.
|
||||
|
||||
Ik verkoop aleen nog maar RVS gepolijste bouten , heb ooit 2 sets (goed ) verchroomde bouten terug gehad ivm roest .
|
|
||||
|
||||
Iemand misschien een foto van zo'n 3M borstel?
Weet ik tenminste waar ik m'n geld aan moet uitgeven |
|
||||
|
||||
Ik zal er vanavond ff een maken, dan weet je idd wat je koopt.
|
||||
|
||||
ik heb vorig jaar de vergulde bouten via ebay duitsland besteld ik geloof 1,- p/stuk was iets van 132 euro kwijt ern kreeg zelfs 136 boutjes i.p.v. 120 prijs was dan incl. verzenden
|
|
|||
|
|||
Ik heb al vergulde boutjes klaar te liggen voor mn bbs.
|
|||
|
|||
zoiets?
|
|||
|
|||
Quote:
Zien er mooi uit kees Ik kan niet wachten tot de ringen klaar zijn van mij kan ik ze ook inelkaar zetten en onder de golf doen.
Last edited by fire and ice vr6 : 23-02-2006 at 17:29. |
|
||||
|
||||
Zien er mooi uit Kees, eens kijken of de mijne ook zo mooi worden.
Ben erg benieuwd naar een foto van de 3M borstel, load j'm straks ff up cabrio82er? Chrome boutjes Vandaag ook ff diverse prijzen uitgezocht, waaronder die van de boutjes...komen er volgende week aan. Emblemen in naafdoppen Ook emblemen (in naafdop) zijn gekocht...BETERRRRR...ben er zéér blij mee. Het zijn de zilveren plaatjes met witte letters!!! Helemaal TOP! Komen ook volgende week. Zal ff een fotootje proberen te plaatsen Ventielen Nu moeten er nog nieuwe verchroomde ventielen gekocht worden. Naafdoppen En eigenlijk heb ik nog "nieuwe" naafdoppen nodig. Banden Banden heb ik ook al gespot, moet ze alleen nog ff bevestigen en een afspraak maken om ze op te halen. 't zijn de veel besproken smartbanden. Kortom, druk dagje geweest, veel gedaan. Oh ja, heb ook het hart van velg 2 nog even geschuurd, kut hè met die honingraad gaatjes. Morgen kan ik weinig doen denk ik, heb het dan erg druk...'khou jullie op de hoogte |
|
||||
|
||||
Aangezien iedereen het hiermee eens is
plaats ik hierbij, zoals beloofd, een foto van de BBS felgendeckel. |
|
||||
|
||||
Ah de chrome logo's 15,- per set
|
|
||||
|
||||
Zeg sixpack, is dat 15,- per set van vier?
|
|
||||
|
||||
Is dat zo Peter?????? dan mag je mij gelijk een setje opsturen
Tom ik zie je morgen om 11.00 Met golf 1
|
|||
|
|||
Is dat 15 euro voor alle 4?!
En wat is de diameter? |
|
||||
|
||||
dawm , ik zie het nu pas .... tiepfoutje 35 ,- per set van 4
sorry ..... @ Patrick , wat vind je van je velgen ? |
|
||||
|
||||
Ik kan ook wel evt aan verchroomde boutjes komen....... dan komen ze er als je alles goed doet ongeveer zo uit te zien. Gr Joossie
|
||||
|
||||
Ik heb afgelopen donderdag/vrijdag boutjes besteld, komen als het goed is dinsdag binnen. Maar toch bedankt.
|
|
||||
|
||||
Yesssss,
Vandaag de naafkap-emblemen en chrome boutjes binnen gekregen. Ik kan jullie natuurlijk niet de avond in sturen zonder fotootje De naafdoppen lÃ*jken met pitjes beschadigd maar dat zit alleen in het folie dat er nog overheen zit. Ze zijn orgineel BBS en splinternieuw. Boutjes zijn ook helemaal top, moet ze nog wel ff natellen Nogmaals, als iemand complete naafdoppen of onderdelen daarvan heeft liggen dan heb ik daar interesse in. Alvast bedankt. Fijne avond, slaap lekker (dromen over glimmende BBS-en....zucht....) |
|
||||
|
||||
Zooooooooooooooooooo, aangezien meneer 'golf II' op vakantie is heb ik maar ff 4 BBS RM doppen geregeld voor hem, aangezien hij deze nog niet had, 4 stuks compleet en in SUPER staat voor een belachelijk bedrag
|
||||
|
||||
50 euro op mp was idd een zeer nette prijs.