![]() |
|
||||
|
||||
![]() precies... dat kan met banken als Western Union... daarom moet je daar nooit via handelen...
|
|
||||
|
||||
![]() dat deed ik al op de middelbare school om discotheken binnen te komen... rijbewijsje namaken voor 14 jarige jochies...
dan is deze kerel toch behoorlijk aan t prutsen geweest, want vroeger deden we dat toch beter, en we verdienden niet eens 7000 euro dr mee... ![]() vergelijk maar eens mijn letters met die van hem, wat n gepruts ![]() en dan niet eens drop gelet dat ie andere letters heeft gebruikt dan de originele, en ze niet allemaal heeft vervangen: twee verschillende lettertypes, en die van hem zijn te donker...ok ok ok. k draaf door... ![]() Dumb Ass |
|
||||
|
||||
![]() nee nee draaft niet door viel mij ook al meteen op...om vroeger het discobewijsje na te maken gebruikte ik de oude lettertjes of alles nieuw...maar dit is echt half werk.
Lijkt me trowuens weer een afrikaan (nigeriaan); omdat ze weer beginen nover hun zoon...en weer op bussiness trip....same old story toch? |
|
|||
|
|||
![]() het heerschap op de foto heb al iets weg van een oplichter
![]() ![]() was de prijs iets geloofwaardiger dan miss. ok er op ingaan |
|
||||
|
||||
![]() Niet leuk om naar London te gaan met wat vriendjes die toch niks anders te doen hebben dan in de spogtschool hangen en portiertje spelen in het weekend ? Stuk of tien moet afdoende zijn ..
Meteen allea meenemen wat die man bezit en je hebt weer een leuk verhaal om ooit aan je kleinkinderen te vertellen ![]() |