|
|||
|
|||
Nou, echt vooruit gang heb je er niet mee geboekt geloof ik...
|
|||
|
|||
Hadden ze niet bij moeten flikken
|
||||
|
||||
eigenlijk had de titel 'they raped my ride' moeten heten
|
|
||||
|
||||
k kan me niet voorstellen dat dit serieus slecht is voor je lak, dus van miij mogen ze... al is mjin bolide dan wat minder gelikt
al die poeha om wat plakkertjes. k vind t een mooie verassing! |
|
||||
|
||||
dit is prima.. maar een stikker van de "overkant" op je auto... dat is pas gemeen
|
||||
|
||||
Los van de eventuele schade die zou kunnen ontstaan bij het verwijderen van die stickers:
Ik vind m helemaal geweldig Welcome to the Gray Hair Club
|
|
|||
|
|||
vind hetwel wat hebben.. de vynil stickers kan je er goed vanaf krijgen als ze vers zijn..
iig niet telang laten zitten en voorzichtig met een fohn ( geen verfstripper ) beetje opwaremen en eraf trekken.. of laten trekken verder hadden ze het bij mij niet moeten flikken... ben nogal zuinig op me wagen en lak.. scheelt ook dat ik me wagen nooit uitleen aan vrienden.. tenminste de vento niet... |
|
||||
|
||||
hij is gaaf man....
had ook zon leuk geintje toen ik 30 werd, lag toen een golf 3 kap op me vento, nog in de transport primer en daar hadden me maten met neon groen 30 opgespoten... humor toch.... alleen vondt het wel minder dat ze rond die zelfde tijd het begin van de straat 30 op de weg hadden aangebracht.... kut 30 zones overal
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |