|
||||
|
||||
en die rooie mach 1 uit.....een film met richard grieko....ging over straatracers..nee niet the f&f.... the mustang 68 fastback uit 21 jumpstreet...die toyota van die japaners uit "the cannonballrun ''...en ga zo maar door
|
|
||||
|
||||
en natuurlijk de auto van denzel washington uit Trainingday....
de 4x4 pickup samen met die mini afstandsbestuurbare 4x4 uit Oceans Eleven |
|
||||
|
||||
Toyota 2000GT uit een James Bond
Ferrari Daytona uit Miami Vice Eleanor uit Gone in 60 Seconds
|
||||
|
||||
batmobile
|
|
||||
|
||||
Wie kent die Ferrari uit "The Rock"? Een gele dacht ik. Auto is niet zo bijzonder, maar de tekst van Nicholas Cage net nadattie 'm aan gort heeft gereden: http://161.58.5.90/rock/fferrari.wav
Beste van de film |
|
||||
|
||||
welke batmobiel?
|
||||
|
||||
Heb net Italian Job gezien... Mini is toegevoegd aan het lijstje met favo's, voor zover dat toch al niet het geval was
|
||||
|
||||
Heb wel eens het idee dat ik de enige ben die "the Dukes Of Hazard" zown belachelijk en kinderachting vind/vond... vast voor mijn tijd... :p (no offence)
Zal nog even nadenken of ik zo nog een favo heb... komt nu niks in me op.. |
|
||||
|
||||
Dodge Charger uit da Dukes......
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik geef je gelijk! (en weet et ook nie..) en natuurlijk: "Christine" (als je et zo schreef) (of die Mack-truck uit die film... die iedereen de weg af drukt...)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
Ford GT40 uit de film "Le Mans" met Steve Mc Queen en de AC427 Cobra/Ferrari Daytona uit de "The Gumball Rally"
|
|
||||
|
||||
Die zijn ook wel gaaf.
|
||||
|
||||
dukes of hazard roeleren, die charger dan eej!!! kvon die mach 1 uit de originele gone in 60 seconds ook wel heeel erg vet!!
|
|
||||
|
||||
de zwarte limo van "the greeen Hornet" omdat het de eerste auto was(60er jaren) met groene koplampen.
Het duurde zeker 30 jaar voor de rest van de wereld met gekleurde koplampen de weg op durfde. en de rolls uit The thunderbirds( met 6wielen)
|
||||
|
||||
Ik stond vandaag met dit model in mijn handen, maar het kleine jongetje in mij was net niet sterk genoeg om die 50 euro uit m'n zak te peuteren.
|
||||
|
||||
Hahaha, je gaat nog wel terug naar de winkel denk ik...
Favoriete tv-auto: S8 uit Ronin
|
||||
|
||||
Ja Fred das een onverwoestbare Audi
Doe mij die zwarte Stingray maar uit de politie serie waar ik de naam effe zo gauw niet van weet
|
||||
|
||||
356 uit top gun:
|
||||
|
||||
Hank Moody's Porsche
|
|||
|
|||
De Porsche 935 uit de film Condorman. En de Kitcar die uit het busje komt tijdens de achtervolging in dezelfde film...
http://youtu.be/MAtervTgpys Last edited by SpeedieD : 02-06-2012 at 21:27. |