|
||||
|
||||
Quote:
Steffie's heb ik niet bij de auto gekocht had er simpelweg het geld niet voor... Jens heeft ze uiteindelijk verkocht aan een fries voor 1000 euro ofzo... |
|
||||
|
||||
bcw-tjes staan hem beter. nette wagen.
|
|
||||
|
||||
Update: vandaag een imperial gekocht:
nieuwe foto's: zie laatste post Last edited by ArjenE : 13-04-2006 at 10:56. |
|
||||
|
||||
K'wil niet zeuren, maar van dat rek op je dak is je Jet niet mooier geworden...........
Grtz........... LRR Ps: Verder vindt ik het een puike bak !!!
|
||||
|
||||
blijft er ook niet opzitten hoor
alleen voor de meetings, met de kratten bier erop |
|
||||
|
||||
dakrek? kratten bier?
ff hoeren
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by -Jens!- : 12-04-2006 at 21:09. |
|
||||
|
||||
ps: zal hem morgen eerst ff goed wassen, en dan paar nieuwe foto's maken... nu lijkt het net of ik de jetta helemaal verwaarloos
|
|
||||
|
||||
edit (allemaal te zien in de nieuwe fotoshoot)
Last edited by ArjenE : 13-04-2006 at 18:46. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had hem op een andere parkeerplaats gezet.... Maar jou ben ik dus al een paar keer tegengekomen in Berkel, leuke kar (zonder imperiaal, that is ) |
|
||||
|
||||
Quote:
t kan aan mij liggen, maar dat vind ik toch wel heel veel geld voor gebruikte bcw-tjes. als ik me niet vergis heb je ze daar in duitsland nieuw voor inclusief goede merkbanden. |
|
||||
|
||||
dream on kerel.....
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Nou, aangezien niemand het imperial mooi vind:
Hier de nieuwe lente-fotoshoot: Last edited by ArjenE : 20-04-2006 at 21:53. |
|
||||
|
||||
Sorry, maar die koffer past niet erg bij het geheel.
|
||||
|
||||
Nou... ok dan, speciaal voor jullie: het imperiaal zonder de koffer
Last edited by ArjenE : 13-04-2006 at 19:35. |
|
||||
|
||||
Sorry dude, maar dat imperiaal en die koffer vind ik persoonlijk niet cool... past er echt niet bij...
|
|
||||
|
||||
Quote:
nee ben toch echt wakker. hier heb ik een duitse vw-scene (wel uit DM tijd), paar jaar geleden. 8j rondom in 14'': 2295DM met 195/45/14 incl. zijn in mijn ogen dus 1000 euro |
|
||||
|
||||
Quote:
mee eens. ben normaal wel te vinden voor clashing styles, maar dit past niet zo heel goed bij elkaar. echter toch een hele fijne jetta. |
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij waren die steffans van jens 9J, als achter niet 10J was... |
|
||||
|
||||
kleine update:
het imperial hangt in de schuur, en de zwarte staaltjes zitten er weer onder... De brock b2 supercupjes zijn gestraald, en worden opnieuw gespoten. Nieuwe verlagingsveren voor achter zijn onderweg (-40mm) Dus nu rolt ie er ff zo bij: |
|
||||
|
||||
Nou... de velgjes zijn gestraald, licht opgeschuurd (met 400) en staan nu in de schuur in de primer... zag dat dat al niet helemaal plekkeloos ging.
Dus morgen toch nog alles ff goed glad maken met 600... hier de foto's van de kale velgen, en van mn vriendin aan het schuren, en de velgen in de primer: |