|
||||
|
||||
superlink! kan ik wat mee. goede info!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Toch zou ik nog maar even richting schoolbank gaan... Wat voor compressieverhouding heeft het blok eigenlijk waar de compressor op moet?
|
||||
|
||||
wel handige info op die site..
weet misschien iemand hoeveel bar en pk de m45 origineel geeft? |
|
||||
|
||||
compressie weet ik niet zo snel. is gewoon originele 2E moter. hoezo?
|
|
||||
|
||||
voor de mensen met ervaring met inbouw van dit soort compressors: alle info is welkom
|
|
||||
|
||||
Een compressor werkt altijd het best 1 kant op.
|
|
||||
|
||||
normaal met ieder soort van pomp dat ie één kant op werkt . Een per en een zuigkant. Daar zijn de schoepen toch ook op gekromt
Last edited by Golf_1_gts : 24-02-2006 at 21:33. |
|
||||
|
||||
Als je er een compressor op gaat zetten, zou ik
toch maar de compressie van jou motor verlagen. Dit kan je doe door andere zuigers te plaatsen, of door de goedkopere manier , een dikke koppakking. Vergeet ook niet het managment van jou motor.... Zal ook aangepast moeten worden |
|
||||
|
||||
ik denk dat hij een hoop gaat vergeten bij het ombouwen van deze motor...
wat heeft zon motor standaard aan compressie?? 1 op 9 ofzo?? als je dan ook nog is een baar compressor druk er op zet ofzo komt het toch niet helemaal goed denk ik zo.. |
|
||||
|
||||
is het een groot probleem als ik de compressie niet verlaag? de originele computer houden lijkt me niet zo een probleem; hij zal sneller zijn met een andere inderdaad, maar ik denk niet dat hij met de originele niet meer loopt.
is er ook iemand hier die ervaring heef tmet iets dergelijks en die weet wat minstens verandert moet worden? het moet niet vastlopen he daar heb ik ook niks aan. |
|
||||
|
||||
weet trouwens of een g60 computer uitwisselbaar is met een 2e blok? ik kon laatst eentje kopen voor weinig geld, en ik heb gehoord dat ze die wel eens gebruiken voor een ombouw.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dan heb je niet alleen de computer nodig, maar ook een deel van de (motor)kabelboom. |
|
||||
|
||||
Quote:
welk deel? |
|
||||
|
||||
Het deel van de ontsteking naar de computer....
En...het verlagen van de compressie naar 8:1 is ook wel verstandig. Als je de compressie te hoog laat, is de kans groot dat de koppakking het niet vol houd. |
|
||||
|
||||
hoe kan ik 8:1 krijgen? ja ik weet met dikkere koppakking; maar hoe dik en moet het niet dikker nadat ik de kop heb laten vlakken. weet iemand die koppen vlakt daar iets vanaf, want ik wil hem sowieso ff laten vlakken als ik hem eraf haal. kan iemand zoiets berekenen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
zijn die kabels niet ''om te solderen'' ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Of... andere zuigers..... Ga eens wat info zoeken over hoe en wat.... Staat genoeg op internet. Het gaat dus niet zo makkelijk zoals jij dacht..... |
|
||||
|
||||
koop een G60 blok zonder lader... das altijd beter dan em zo op een 2e schroeven...(2.0 8v, 115pk toch?)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
ja een 2.0 8v maar dat ga ik niet doen, hij moet gewoon hier op een tijdje. het moet me gewoon niet teveel gaan kosten ff. volgend jaar komt wel het echte werk. ik wilde ook al ervoor zorgen dat hij iets midner bar geeft dan origineel. maar die stalen koppaking zal ik dus maar gaan doen dan he. is het dan beter om meteen ff de kop te laten vlakken? |
|
||||
|
||||
ik weet niet wat jij met compressors doet
Ik draai er wielbouten mee vast, ik spuit er auto's mee. Ik straal er mee.