|
||||
|
||||
Quote:
Mistlampen hangen onder de bumper, probeer met die verstralers maar eens in de mist te rijden.. zie je niks meer.
|
||||
|
||||
Quote:
Zoals ik al zei, het zijn géén verstralers.
|
||||
|
||||
Quote:
De twee ronde lampen tussen de koplampen zijn verstralers, geen mistlampen. Uit eigen ervaring weet ik dat die lampen geen nut hebben als het mistig is, het kunnen uit praktisch oogpunt dus geen mistlampen zijn..
|
||||
|
||||
Quote:
die foto van die Pirelli-Golf met die striping en die zwarte banden om de bumpers is een Pre-Pirelli Golf. Toen de Pirelli´s werden verkocht hadden die auto´s definitief geen striping en zwarte banden om de bumper. Die foto´s van die Pirelli met striping en zwarte bumperbanden had Volkswagen nog verder gebruikt bij advertenties, maar wel aangepast, dus zonder de striping en de zwarte bumperbanden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Vind het prima dat jij verstralers hebt, weet ook dat je daar geen f... aan hebt als het mistig is, maar de mijne heeft toch echt mistlampen in de grill.
|
||||
|
||||
Quote:
Mistlampen horen onder de mist door te schijnen, vandaar ook die rare vorm van de lampjes. Als je de bundel die uit een mistlamp vergelijkt met die van een gewone lamp of verstraler zul je zien dat die van n mistlanp veel strakker is en de andere heel erg verspreid ligt geeft. Als jij dus mistlampen in je grille hebt zitten mag je hopen op verdomd hoge mist! Anders verblind je alleen maar jezelf... |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat een eigenwijze drol ben jij, het zijn MISTLAMPEN. Je hebt ze ook als verstraler, maar dan is het glas wat helderder. Iemand met een klein beetje oog voor detail kan het verschil wel zien. Mistlamp Verstraler Het verschil kun je ook zien aan de wijze waarop ze aangaan. Om maar een voorbeeld te geven, de mistlampen in de griller van mijn Golf 1 gaan aan met de schakelaar voor de mistlampen, de verstraler in de Golf 2 GTI grille van mijn Jetta gaan aan als ik het grootlicht aanzet. Bij sommige redelijk recente VW's en Audi's zitten ze zelfs in de koplampen verwerkt. En ja, de Golf 1 had ook wel mistlampen die onder de bumper hingen.
WWW.MIVW.NL Last edited by Jurgen Santana : 22-02-2006 at 21:25. |
|
||||
|
||||
Quote:
De blauwe bumper lijkt niet eens een zwarte rand te hebben, bij de groene lijkt dit wel zo maar istie toch ook echt groen.
|
||||
|
||||
tis idd wat jurgen zegt, tenzij jij of iemand anders niet aan de elektronica heeft lopen kloten kan je t op die manier controleren
bij grootlicht mag NOOIT n mistlicht gebruikt worden. is trouwens ook onzin, omdat t grootlicht te hoog zit en bij mist de lichtbundel door de mist wordt weerkaatst en je je in je eigen ogen schijnt bij dimlicht mag je geen gebruik maken van verstralers wat jij drin hebt zitten is dus OF wat wij zeggen OF achteraf ingeknutselde zooi... |
|
||||
|
||||
Quote:
Tegen wie heb je het nu?
|
||||
|
||||
Quote:
duh, jou? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan geef ik het op...
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zeg je netjes.
|
||||
|
||||
vind dat helemaal niet mooi zo'n grille met verstralers...óf mistlampen, of van allebei één...
|
|
||||
|
||||
Heb geen zin om de gum te pakken, dus doe me een lol en vanaf nu weer back on topic? Had nou juist zo'n zin om te zien wat deze topic aan leuks zou opbrengen.
|
||||
|
||||
najah... er zitten dus lampen in de grille...
anyway... dit keer mijn beurt (eindelijk): ONTOPIC A.U.B. Wat betreft Hajee... Doe mij ook maar een enkel koplampje |
|
||||
|
||||
hier de scorpion uitvoering op MP, om het maar even ontopic te houden
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...AC8e&df=1#photo |
|
||||
|
||||
Dat is 'm inderdaad, mist alleen de schorpioen op de C-stijl. Jammer...
|
||||
|
||||
De VW Caribe
Weet niet echt of hij in het rijtje hoort maar het is een Golf 1: Halverwege de Pagina (staan ook praktisch alle uitgegeven scirocco versies op)
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 Last edited by Golf_Wolf : 22-02-2006 at 23:15. |
|
||||
|
||||
Quote:
exact zo een, mét scorpion sticker, rijdt elke dag bij mij door mn straat, is van een moeder die haar kind (in stijl) ermee naar school brengt... ff keertje aanspreken.. wel mooi zo'n golf |