|
||||
|
||||
denk niet dat ik ga heb rond die tijd nog veel te doen, want dan ga ik trouwen.
2 jaar geleden ben ik er wel geweest en ja die stoet naar duitsland toe had wel iets moest je die duitsers toen allemaal kijken, maar eerlijk gezegt vond ik er rond om heen niet echt zo heel veel aan ,maar was wel leuk om er te zijn geweest natuurlijk. hoop voor jullie dat t nu wel wat beter is geregeld met t verkeer en parkeren,was toen wel een zooitje. stond toen voor bij die afrit naar de arena echt een paar auto's voor mij werden we weer een andere kant uit gestuurd. |
|
|||
|
|||
is het nu niet speciaal voor de Golf GTI, omdat het de GTI editie is ?
ga er sowieso heen, de vorige recorddag was erg gaaf |
|
|||
|
|||
idd, 2 jaar geleden ook geweest met hele stoet vanuit Nederland, was echt een zooitje in Duitsland, was "bijna" de Arena in (2 wagens voor me) moesten we weg van de "Polizei".
Uiteindelijk toch binnen geweest, was wel gaaf maar ook wel heeeeel erg veel, kheb denk een 1/3 gezien van wat er stond.... misschien dit jaar wel weer....... |
|
||||
|
||||
Ben Vorig jaar ook geweest, erg gezellig, maar dit jaar ben ik op vakantie, en de golf is al verkocht
|
||||
|
||||
wat voor auto reed jij dan mick?
|
|
||||
|
||||
ik zal wel eens kijken is maar 1.20 min rijden en dat met een diesel hihih pruttel pruttel
|
|||
|
|||
Quote:
zilvergrijze Golf 3, ik reed ook mee in de stoet van het vw-forum & cleaned. toen was tie nog zo.............. meer info: http://home.planet.nl/~viss2212 |
|
|||
|
|||
Als de meeting begint hoop ik net wakker te worden na een zware eertse nacht reifnitz.
|
|
||||
|
||||
dan stond jij volgens mij voor mij mick
|
|
||||
|
||||
wij gaan zondag ochtend vroeg rijden naar gelsenkirchen en dan smiddags door naar Velden voor worthersee 2006
|
||||
|
||||
was ff mijn auto aan het opruimen kwam ik een entreebewijs tegen van 2004 van de golfrecord day
|
|
||||
|
||||
ik ga er ook wel weer heen.
is toch altijd leuk met die duitse auto,s. |
|
||||
|
||||
Ik zal er deze x ook voor het eerst bij zijn.Over 2 week is ie helemaal klaar&zal mijn Golf 3 voor het eerst te zien zijn op duitse autodag in zn nieuwe jasje.....Incl. nieuwe face-look nieuwe velgen en air-ride...
Heb nu al zin in..................... |
|
||||
|
||||
lijkt me mooi en lekker in de buurt hier,
hopen dat het niet de 21e is want tja oostenrijk gaat toch voor.. |
|
|||
|
|||
khoop dat ik mee kan moet misschien een maand naar abc eilanden met landmacht niet dat het erg is ofso maar zou wel mee wille ... nog mensne uit zwolle en omgv die kant op ???
|
|
|||
|
|||
Quote:
het is de 21e mei ik ga zelf niet naar de SEE miss volgend jr ofzo. ga dus wel ff naar golfrecordday , zal denk alleen stuk minder druk zijn dan in 2004 aangezien toch de meeste naar de SEE zijn. |
|
||||
|
||||
eerst even bij de recordday een bakkie doen, en dan snel in de auto, en door naar Oosterijk!
|
||||
|
||||
Niet zo slim van de organisatie om dit de 21e te doen,....dan zit de helft van de getunede golfjes in Oostenrijk bij de See...en wij ook...dus geen golfrecorddag voor ons.....
grtz...Vic..
|
|||
|
|||
van hier uit gaan ook een hoop mensen maar ja is ook maar een half uurtje rijden max hahahahaha
|