|
||||
|
||||
Is die kleine nie nog een beetje aan de grote kans :S
|
||||
|
||||
15 x 3 is goed !!
Prijs tot een 5 euro wil iedereen er vandaag de dag nog wel voor betalen, een empi/76/mooneye sticker op een meeting kost tegenwoordig ook al 5 euro...
|
||||
|
||||
Quote:
Jawel, Moest m'n wiel ff rechtsaf draaien.. Maar dat maakt niet uit; Ik ga altijd al rechtsom :-)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Vind k niet echt een reden om m dus maar 5 euro te laten kosten. Zal m'n eigen cheap-ass mening er even tegenaan gooien: 2,50 vink een mooie prijs voor 15x3 25 euri voor een voorruit-zonneband-stickert is te weinig :-) 't is zo moeilijk inschatten met dat soort shit: Je laat er 100(?) maken, kostprijs 2 euro per stuk, verkoop je er 50.. voor 2,5 euri... schiet je erbij in.. Laat je er 200 maken, zit je aan een kostprijs van 1,00 euri. Verkoop je ze nog steeds voor 2,5 euri, maak je al winst :-) Voor 2,5 per stickert verkoop je er makkelijker een paar meer: Hoeveel mensen hier hebben er meer dan 1 auto? Precies! en hoeveel mensen hebben er meer de 1 zijruit? Precies! Dan koop ik liever 4 stickerts voor 10 euri,..
|
|
||||
|
||||
Quote:
DAT ZEG IK OOK NIET !! Als t voor minder kan, dan uiteraard voor minder ! eurootje per stuk, en ik koop er 7 ! Voor elke auto 1 Maar het gaat er ook een beetje om dat er wat overblijft voor het forum. De tig GB die nodig is voor dit forum zal toch ook ergens mee bekostigd moeten worden, toch ??
|
|||
|
|||
tot 10 euro voor 2 15*3 stickers vind ik een prima prijs, wat er overblijft na aftrek kosten kunnen jullie gebruiken voor het forum.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je hoeft niet zo te schreeuwen Ik ben niet doof Maar ehmz: ik had t ook niet over jou, maar meer in het algemeen.. Ennuh: zolang het over een paar euri gaat, doet niemand moeilijk. 't tonen van good-will (zovan: ikke betaal jullie van harte zus en zoveel) is ook helemaal niet erg. Maar t hoeft niet zo te zijn dat met de verkoop van stickers het forum betaald word. Ik heb er persoonlijk niet zoveel aan honderd drie-endertig stickers, puur omdat ik dan zo het forum wat meer kan spontsoren. Dat er wat aan een strijkstok kan blijven hangen; No Problemo. Dat je onafhankelijk van de aanschaf van stickers het forum kunt sponsoren; Ideaal! Ik ken 't zelf: 'lidmaatschap' van ons cluppie word drank enzo van geregeld, maar ook 'gefinancierd'. Ik weet niet hoe erg de bouwerts/onderhouwerts van het forum in de slappe was zitten, maar als je tig stickerts wilt laten drukken, moet je ze eerst allemaal betalen, voor je er ook maar 1 kunt verkopen. ff on-afhankelijk van stickerts: Is er nog een foon-lijntje waar ik kan sponsoren (in de boas z'n tiet)? of gewoon een rekening nummer open voor donaties?
|
|
||||
|
||||
Quote:
ROFLMAO!!! |
|
||||
|
||||
Sjampoo, dat bank rek.nr. komt eraan... het gaat nu nog allemaal via chris, en ik denk niet dat hij blij is als ik zijn nummer hier op gooi. Maar we zijn bezig met een stichting en daarop kunnen we een eigen rekening krijgen... Dus we zijn erg blij met deze geste.
alleen duurt het nog ff (zoals wel meer hier ) dusse KEEP THAT THOUGHT!!
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 12-03-2004 at 15:19. |
|
||||
|
||||
15x 3 is ok, en donker, ik vind t idee van een gratis sticker bij een donatie van 5,- of meer wel ok!!
|
|
||||
|
||||
Als ik er voor 7,5 euri 2 stickers krijg ben ik blij, en mischien voor 10 euro ook wel als ze mooi zijn. zijn er al ontwerpen?? die van vwforum zijn wel mooi, maarja, daar zit ik nooit op.
|
|
||||
|
||||
Die zijn lekker aan het promoten jah... nu ook al nummerplaten, en de stickers zijn ook goed geregeld. goeie Marketing...
Ik zou hem het liefst op het achterzijraampje hebben... wit/doorzichtig gaat dan mijn voorkeur naar uit... Maar ik pas me altijd snel aan hoor. Misschien wil ik wel een onder de motorkap... die ga ik tegenwoordig toch open zetten op een meeting.. hehehe heb er speciaal een plaatsje bij het luchtfilter(op de onderplaat die ik nog ga polijsten) voor open gehouden
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |