|
||||
|
||||
Hèhè, grappig.
De eigenaar van de bus woont in de buurt waar wij op vakantie waren deze zomer.Echt een lekker geval en een daily driver! Het is een t2a/b, de achterkant vind k ni zo mooi... Aircooled greetz, Humby |
|
||||
|
||||
Quote:
sniek prievioew
|
||||
|
||||
Bekende velg! waar heb ik die van de weekend nou onder zien zitten.. Onder de big bad .... bus..
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt .. maandagavond was hij hier, en hebben we het één en ander gepast. Gister bij Brian alle onderdelen besteld, en vóór Budel rijdt hij dadelijk met 4zuiger Boxsterklauwen op z'n bus . Winst die we gaan halen met de 944 naven tov de 5x112 naven en adapter 5x112 -> 5x130 was voor hem de reden om om te gaan bouwen. www.karrera.net |
|
||||
|
||||
Mooi busje wat dus alleen maar cooler wordt! Goeie herinneringen aan tijdens Das Drag Day 4, ontzettend veel lol met hem ^ gehad!
Zal em op Budel ook wel zien dus
|
||||
|
||||
Quote:
Jij ook al, die gast kan je er echt wel bij hebben. Heel erg gelachen met hem.
|
||||
|
||||
Wanneer gaan we bouwen Alain, ikanie wachten.
|
||||
|
||||
Quote:
Leuke forumnaam, Wolf erg toepasselijk als je weet wat voor werk je doet. Alleen jammer van dat onderschrift
|
||||
|
||||
Wolf hier ook aanwezig tegenwoordig??? Haha, gezellug
Groetn ùt Fryslan
|
||||
|
||||
Quote:
Als het meezit komen deze week de laatste onderdeeltjes binnen .. platte vetkeerringen, Aeroquip nippels, nwe wiellagers. Vanwege de montage van de 944 naven met de relatief (naar Porsche begrippen) kleine remschijven, moesten er nieuwe adapters voor de Boxster achterremklauwen worden gemaakt, dit omdat anders de remblokken buiten de schijf zouden uitkomen. Gelijk ook maar even alles in elkaar gezet, en alles komt supermooi uit !! Gisteravond samen met Mac Gyver alles op- en ingemeten, en dan is het straks alleen nog maar een kwestie van âuwhu eraf, nieuwe erop. Alles gaat nog wel even door de straal- en spuitkabine, want dit is geen reklame voor Area51 www.karrera.net Last edited by Area51 : 13-06-2006 at 08:02. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ooow what a showman!!! Neenee, echt vetjeuhs en properkes gedaan!!!!! Aircooled greetz, Humby |
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit hoor. Ben benieuwd naar de foto's na het stralen en spuiten.
|
|
||||
|
||||
Ben benieuwt hoe de bus er na vanavond uitziet wolf???
|
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas westy Soixante neuf .. nog niet alle onderdelen zijn er .. voorwiellagers komen donderdag pas binnen, dus Budel eronder gaat niet meer lukken. |
|
||||
|
||||
Ik heb het gehoord, ik heb ook een tijd op mijn spullen zitten wachten,
maar kan vanavond beginnen met bouwen, met de hulp van wolf natuurlijk cu Last edited by westy1969 : 20-06-2006 at 13:41. |
|
||||
|
||||
Quote:
alain, kan ik ook boxter klauwen en schijven op mijn bus monteren met mijn radars . gr bertjan |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, dat gaat niet lukken .. de boxsterklauw is te breed, en komt met de 5x205 flens in de knoop. Kheb wel op het spijlbustreffen (30-6 t/m 2-7) 'onze' eigen 5x205 schijfremset bij me |
|
||||
|
||||
Quote:
jammer leek me nml wel gaaf. ik zie je op de spijlbus meeting |
|
||||
|
||||
Heeft m'n bus zometeen dragbars op de voorkant nodig? Hij staat al iets voorover en met al dat vertragende vermogen gaat ie kantelen!!!!!! De sprint van 100 naar 0 gaat in ieder geval veel sneller dan van 0 naar 100. Ha ha. Ik zie je maandag. Eindelijk schroeven. Ik ben benieuwd. Mzzl