|
||||
|
||||
De kleur is erg mooi, hopen dat ze hem nou niet weer namaken... ik noem verder geen namen.
|
||||
|
||||
weer...?? net of deze kleur zo origineel was?
|
||||
|
||||
Hmmm, wel veel rare primer plekken, vorige keer iets niet helemaal goed gegaan??
|
|||
|
|||
jah was wel goed strak gemaakt alleen had ik achterin een klein iets zitten wat naar mijn mening nog niet helemaal strak was, de rand om de handgrepen kwamen er weer door (de las). Dus dat was ook afschuren en opnieuw plamuren en aan de voorkant is er een stukkie aangekomen zodat de booskijker doorloopt aan de zijschermen
|
|
|||
|
|||
Heerlijk laag, plaats eens een foto van die voorbumper? Ziet er goed uit alleen vind ik de velgen te 'braaf' voor zo'n wagen.
|
|||
|
|||
Nee ik plaats geen foto van mijn voorbumper. Sommige weten hoe de bumper er uit komt te zien en hebben em ook gezien, maar wil dat graag bewaren tot het meeting seizoen.Kan niemand em tot die tijd namaken. ben ik nog even uniek in NL (hoop ik)
|
|
||||
|
||||
Jeroen, op deze foto is het unieke ook al te zien...... In April gaat het bij mij ook gebeuren, maar op een andere manier om toch ook nog uniek te kunnen zijn.
|
|
||||
|
||||
waar komen de knipperlichten?
|
|||
|
|||
Die zitten er wel in jaap
Ronald: Je kunt het wel een beetje zien, maar niet alles |
|
||||
|
||||
Quote:
Ziet er in ieder geval goed uit! Mag gezegd worden. Het minpuntje van je auto is nu ook weg. Die audi handgrepen waren een smetje op je auto. Het was echt zonde, dat je die naden zag zitten. Ben benieuwd. Belooft veel goeds. |
|
|||
|
|||
Jah daar ergerde ik mij ook eigenlijk wel een beetje aan, maar gelukkig is dat nu weg
|
|
||||
|
||||
Volgens mij weet ik waar je op doeld ronald, dat heb je mij namelijk verteld in veenendaal, klopt dat?
|
|||
|
|||
Zo vandaag de Golf naar de spuiter gebracht. Met een week heb ik em ongeveer weer terug
|
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar het eindresultaat van de lente!
|
|
|||
|
|||
Zo gisteren de golf gespoten. kan em morgen ophalen. En dan gaat ie weer de schuur in voor de opbouw en dan komt ie er met een paar weekjes wel weer uit. Wanneer het weer mooi weer wordt. Kleurtje staat em goed. Scheelt niet zoveel met de vorige kleur, maar het is net een tintje anders/mooier
Binnenkort foto's |
|
||||
|
||||
oke dan.. we 'll wait and bleed...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
Denk dat je nog even moet wachten. maak pas foto's wanneer ik de Golf helemaal klaar heb. Schiet nu al mooi op. Dus denk dat je nog een paar weekjes moet wachten wanneer het weer mooi weer wordt
|
|
|||
|
|||
Ik zal alvast wel een foto plaatsen van mijn voorbumper. na ongeveer 10 uur er mee bezig te zijn geweest is ie dan ook klaar.
|
|
|||
|
|||
Ohw verboden te linken...... hmmm dan plaats ik em wel een andere keer
|