|
||||
|
||||
yes, ribbed for extra pleasure
|
||||
|
||||
Quote:
Kickuh
|
||||
|
||||
als jij hem niet wil, sta ik dan als volgende op de lijst??
lache man, succes, en we wachten op de foto's
|
|||
|
|||
Nog geen nieuws??? Ben ook wel erg benieuwd. Ik droom ook van dit soort telefoontjes.....
|
|
||||
|
||||
Ik wil ook snel gaan kijken
Als ik hem niet neem dan, was Brammetje idd eerst, maar die was wel pas als 2de om de bus ook te willen , kortom dillema. Om het probleem op te lossen zal ik hem maar zelf houden, vind ik niet erg hoor
|
||||
|
||||
Ik heb de indruk dat het hier over deze bus gaat!
Voor dit soort spijlbus nieuwtjes: www.spijlbusforum.nl |
|
|||
|
|||
ben je nu nog niet wezen kijken?
zal ik het dan maar doen? |
|
||||
|
||||
Quote:
Als het daadwerkelijk om deze T1 gaat zou dat misschien ook verklaren waarom er nog geen achterlichtjes op zouden zitten Dit lijkt me een vrij 'eigen bouw' carroserie. En als het een bedrijfsbrandweerwagen was, waarom zou je er dan achterlichten in zetten... Ben benieuwd naar de foto's van vwcrewcab.... Grtz, Bram. |
|
||||
|
||||
op de foto's te zien heeft deze wel achterlichten......
Gr. michiel
|
||||
|
||||
Quote:
Oe wiest?! Ik weet ook nog nie war dat ding staat, dus moet ik eerst wachten tot de eigenaar mij WEER belt voor een afspraak. Maar ik denk niet dat het om bovenstaande bus gaat, want deze eigenaar heeft de bus al 25 jaar niet meer gezien (ook niemand anders), en waren geen foto's meer in zijn bezit. Het is ook een gewone oer-nederlandse bus en ik dacht dat het gewoon een gesloten uitvoreing was, maar zoals deze eruit ziet is ook wel kick
|
||||
|
||||
damn...ben benieuwd....
Zo een telefoontje krijgen is wel iets wat iedere die hard veeweefan wel wil!!! we wachten in spanning af!!!! grtz..Vic..
|
||||
|
||||
Quote:
Frederic, vraag die man zijn telefoonnr. voordat je wat afspreekt. Kan jij, hém in ieder geval terugbellen! Als tie voor de deur staat kom even kijken, goed? Greetz Ron
|
||||
|
||||
Quote:
Tuurlijk is dat oké
|
||||
|
||||
Als het goed is as zaterdag kijken!!!
|