|
|||
|
|||
bij de dealer proberen om teruilen voor die andere.
Kan ook die van mij over neemen |
|
||||
|
||||
Naar het omruilen heb ik ook al naar gevraagd, maar dat willen ze niet doen.
Ik heb er het afgelopen jaar al voor meer dan 5000 euro onderdelen gekocht, maar een beetje service... Ze willen alleen omruilen wanneer de prijs hoger ligt dan 50 euro en dan moet het onderdeel geloof ik ook nog uit Nederland komen. Ik zal nu eerst eens kijken wat m'n laatste bestelling brengt en anders ga ik waarschijnlijk een startmotor 2e hands kopen (eventueel die van jou)
|
|||
|
|||
is toch een foutje van de dealer niet de jouwe [toch wel een VW garage?]
|
|
||||
|
||||
Nee het is geen fout van de VW garage. Ik heb mijn startmotor compleet geschuurd en gepolijst om te laten verchromen, hierdoor zijn de onderdeel nummers niet meer leesbaar en weet ik dus ook niet welke startmotor ik heb.
Er zijn 2 type's startmotor geleverd voor een G60, van het ene type is de deksel nog wel leverbaar en van de ander niet. Ik heb toen op de gok het nog wel te leveren deksel besteld, echter dit bleek voor mij niet de juiste. Dus voor startmotor 02A 911 023 E is de deksel nog wel leverbaar, maar is dus niet de goede en voor startmotor 02A 911 023 A (naw mijn startmotor) is deze niet meer leverbaar. Grtjs!
|
|||
|
|||
ja das balen maar toch weer wat geleerd
altijd het oude onderdeel mee nemem als je ergens omgaat |
|
|||
|
|||
Misschien een beetje laat g60ray, maar vandaag hebben we bij mij het blok eruit gehaald, en nu kon ik wel goed op de startmotor kijken.
Bij mij staat er 02A 911 023 A als vag nummer (het bosch nummer heb je niet nodig denk ik ?). |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt dat je nog even wou nakijken, maar dit nr was al bekend en het benodigde onderdeel is hiervoor niet meer leverbaar.