|
|||
|
|||
ach joh, wat maakt hem dat nou uit, hij heeft toch geld zat en misschien koopt hij nou een Veyron met ruim 1000 pk!
|
||||
|
||||
Quote:
als je zo'n auto koopt denk ik dat je er wel een "emotionele" band met de auto hebt en dat je het niet even zo kan vervangen..... net als je tegen een honden liefhebber zegt als z'n trouwe metgezel dood is, boeie dan haal je toch een andere....... dat doe je niet |
|
|||
|
|||
Quote:
Is dat zo joh Zal wel wat meevallen he |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee volgens mij bedoel je top gear..heb de aflevering namelijk nog op me pc staan, Jeremy vergeleek hem met de diablo...echt mooi om jeremy te horen bedenken hoe die italianen erop zijn gekomen watvoor blok erin die auto moest..haha...four turbo`s |
|
||||
|
||||
Volgens mij kan die kerel niet erg goed rijden met die zwarte Bugatti
|
|
||||
|
||||
Quote:
jaja je hebt gelijk idd, was idd topgear, mooie aflevering |
|
||||
|
||||
autosalon singen heeft er vast nog wel 1 staan..
|
||||
|
||||
ja die hebben er nog een. een ander kleurtje en mister tjakka ziet t verschil niet.
http://www.autosalon-singen.de/Fahr...9&languageID=DE |
|
||||
|
||||
Quote:
kwas toch aan het uploaden en dacht, dan flikker ik ff op me homedrive dat topgear filmpje klikliklikliklik (rechtermuis klik...save target as..33mb...) Last edited by Pedaalemmer : 19-01-2006 at 23:55. |
|
||||
|
||||
mooi zal hem vanavond ff downloaden
|
|
||||
|
||||
heb hem gedownload maar winamp speelt hem niet af. tenminste krijg alleen geluid. klinkt ook leuk maar met beeld is wel fijn
|
|
||||
|
||||
mediaplayer 10 speelt hem zeker af!
|
|
||||
|
||||
|