|
||||
|
||||
Ah, het wordt al bekend in het purmerend check: http://www.dezekerweter.nl/
directe link site is van een quiz team in een of andere kroeg te purmerend, doet trouwens nog een T2 gast mee in een ander team (een duif)
|
||||
|
||||
Quote:
Toch zeker wel T2B-duif...
|
||||
|
||||
Quote:
Al die digitale identiteiten... daar ben ik Pigeon - Jeroen. En kennen wij elkaar IRL?
|
||||
|
||||
best grappig om te zien hoe iets een eigen leven gaat leiden.............
spread the word!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
Geachte Purmerenders weet iemand van jullie een sleutelplek met brug voor een dag in onze mooie stad of in een van de omligende dorpen tegen een redelijke vergoeding vr gr Tino
|
|
||||
|
||||
nope ik niet i.i.g..... zelf zouden we wel een mooie loods willen met alle mensen uit de omgeving, waar we met ze allen de auto kunnen stallen en der aan kunnen sleutelen.....
Gr. michiel
|
||||
|
||||
hahaha, ik heb een mailtje gestuurd naar HB van De Zekerweter
Als je nu geen reaktie krijgt Ze hebben bij de zekerweter trouwens ook een leuke MuziekQuiz
Happy Last edited by Lomax : 16-02-2006 at 16:32. |
|
||||
|
||||
let op mensen, de eerste datum is 7 april en niet 6 april zoals het in de keverwereld staat!!!!!!
|
||||
|
||||
haha is er een foute gemaakt dan......
Gr. michiel
|
|||
|
|||
ik kom ook wel ff kijken, heb alleen helaas (nog) geen luchtkoeler.
maar is altijd wel lachuh om ff te kijken een sleutelplek in de regio purmerend is trouwens niet makkelijk te vinden, ben ook al een tijd op zoek. |
|
||||
|
||||
tell me 'bout it...........
|
|||
|
|||
ikke?
|
|
||||
|
||||
Er staat op internet wel iets te huur maar dan zit je er meteen een jaar aan vast
|
|
||||
|
||||
het staat op speuders.nl en het heet Winstar stalling € 75,- en sleutelplek €100,- per maand
|
|
||||
|
||||
Quote:
heb je mischien een directe link......en hoeveel auto's passen er in ? Gr. michiel
|
||||
|
||||
ben ik ook al geweest................
niet doen!!!.......je staat met meerdere in 1 loods, en er verdwijnt nog al eens wat
|
||||
|
||||
Quote:
haha nee niet doen dan...... Wat ik eigenlijk gewoon wil.... is een loods/oude shuur op een boederij die niet meer gebruikt wordt door de boer zelf.... haha, ik ga van de zomer gewoon wat boederijen af.... Je weet maar nooit he. Nooit geschoten is altijd mis Gr. michiel