|
||||
|
||||
Quote:
Zijn we toch familie |
|
||||
|
||||
Lol
|
||||
|
||||
pff gaan we weer!!
|
||||
|
||||
Quote:
Quo Vadis ? |
|
||||
|
||||
Ten eerste, mooi autotje !! Niks aan doen, niet verlagen enz. Misschien paar mooie velgjes, mja das jouw keus.
En zo te zien zijn er andere spatborden op gekomen?? Zie enig kleurverschil.. Mja antenne in dat gat en rijden met dat apparaatje !! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
ja je ziet aan bijna elke auto wel wat , ik zie ook een groene voorruit met groene band maar het is gewoon een super-karretje , zo zie je ze niet veel meer!!!!
|
||||
|
||||
nee dat klopt !
|
|||
|
|||
Quote:
En Ja ik heb de auto vorige week gekocht. Moet alleen nog ruimte maken in de garage. Ga hem over twee weken ophalen. En nee hij komt niet uit utrecht maar 4km van mijn woonplaats. Midden in de bollenstreek. Volgens mij zijn de spadborden orgineel, kleur verschil mischien op de foto maar in het echie zie ik het niet. Hij staat binnen onder een paar TL balken, dat geeft waarschijnlijk een andere kleur. Mijn plan is de auto te poetsen, kenteken zetten en als het mooi weer is te gaan rijden. Als er een meeting is dan een bezoek te brengen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi op tijd voor deze meeting dus : http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16716 |
|
|||
|
|||
Quote:
was wel van plan te komen ja |
|
||||
|
||||
jeetje, iedereen unaniem... wat n geil ding en houden zo....
|
||||
|
||||
thuis in je woonkamer in de vitrine kast zetten...
|
|
||||
|
||||
Idd, niets aan doen en zo min mogelijk mee rijden. Hij is nu nog in showroom staat.
|
|
||||
|
||||
Hoe staat het Golf1976driver, heb je hem gekocht? Even wat fotookes niet?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Uhhhh
|
||||
|
||||
Ai, over het hoofd gezien, en verdacht hem (mede door zijn naam) er even van een ander te zijn... maar dat is niet zo.
Ben desalniettemin nog steeds wel benieuwd naar meer foto's, want deze is wel in uniek mooie staat, zo te zien! |
|
||||
|
||||
enne op kenteken zetten?? is het geen hollander dan?? waar is die mooie blauwe plaat gebleven??
verder super bak en zo laten niks meer aan doen ja een dakdrager hihih
|
|||
|
|||
hoe staat het verder met deze golf Bert???
|
|
||||
|
||||
Mooie wagen, gewoon zo houden. Omlaag en dikke wielen