|
||||
|
||||
De witte verkopen! die gaat nooit weg ! dat is mijn schatje
Maar ben ook erg blij met de rode hoor ,deze rijd elke week zo'n 500 km !diesel power!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
hups en weer een dikke jetta erbij in friesland
|
|
||||
|
||||
Super hoor! Maar dat wist je al...
En die spoiler lekker laten zitten, ik vind 'm er erg goed bij staan! Van Opel toch? Omega? Keep it going my Frisian Friend |
|
|||
|
|||
TERING !!!!
( en dan bedoel ik het in de positieve zin ) |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
interieur
Dit weekend een kleine update ,
Op de foto's zitten er gti stoelen voorin de jetta ,met een cl achterbank,maar heb deze week een comple set gekocht (voorstoelen en achterbank) van een gti,in de kleuren rood/grijs /zwart! Foto's volgen zo spoedig mogelijk! heb t namelijk gisteren gereinigd en gedeeltelijk ingebouwd (er was alleen een stiknaadje los in de achterbank,dus even de bekleding eraf en vastgenaaid onder de naaimachine) Past erg mooi bij de styling van de auto vind ik zelf ! (O ja rs ,de spoiler komt van een E kadett ,en wel de sedan versie .Deze past echt perfect op de klep ,alle maten klopen precies!) |
|
||||
|
||||
Quote:
Koop je er toch ook een Jetta erbij
|
|||
|
|||
Quote:
JETTA 4 ? Wil ik wel . |
|
||||
|
||||
Hier even de pics van t nieuwe interieur!!!!!!!
Voorstoelen en achterbank van een golf gti ! |
|
||||
|
||||
Leuk gedaan! oogt super!
|
|
||||
|
||||
Vanavond nog even de afdekkingen erin gezet (van een golf 2) bij de achterbank!
|
|
||||
|
||||
Wederom staaltje vakwerk... zelf roept ie dat het nix voorsteld, maar ik zou er een week mee bezig zijn.
Mooie wagen die rode!! Witte blijft de Uber Jetta, maar die rode staat er zo onderhand wel heel dichtbij hoor... heb er een paar keer een stukje in mogen sturen, moet zeggen dat het heel fijn rijd. Zou er maar wat voor over hebben om een Jetta TD te hebben.. |
|
||||
|
||||
Nice Jet,
Die witte ook trouwens. Ik zag ook dat je foto's ge-upt had van je Jetta op BBS RC's. Worden dat je zomerwielen ?? En heb je die Azev A's nog ?? Zoja: 1) wil je die verkopen, 2) wat zijn de specificaties van die wielen ? Ik hoor wel van je Grtz........... LRR Ps: Succes verder met je projecten !!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is de rode GLI van Jettapower
|
||||
|
||||
Quote:
Oeps........sorry Ff harrie-in-de-warrie Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
welke witte?
|
|
||||
|
||||
deze witte ....! |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit wietse !!
|
||||
|
||||
Quote:
Hoef niet eens perse, doe de spoiler in kleur enne, wat doe je nu met die oude gti-stoelen die erin zaten??? Zoek misschien nog andere stoelen voor in mn jet. Groeten, Arjen Last edited by ArjenE : 23-02-2006 at 21:14. |
|
||||
|
||||
Update!
Ja ik weet het ,beetje laat met updaten ,maar ja het was ook winter natuurlijk! In ieder geval zitten de azev's er eerst weer onder ! verder is er niet veel veranderd ,alleen een nieuw stuurtje ,en de uitlaat word iets minder .....maar die gaat binnenkort gerepareerd worden hoor ! In ieder geval ,zie de foto's!!!! |