|
||||
|
||||
tja wat zal ik er van zeggen, beter dat ze bewaard blijven omdat ze zeldzaam zijn maar echt mooi...
|
||||
|
||||
Dus je snapt pas iets van autos als je een dakrek monteert en een kinderwagen op je dak zet ? En dan hebben we het nog niet over de BRM look a like wielen die je op elke meeting tegenkomt
|
|
||||
|
||||
Quote:
bij welke auto zie jij een kinderwagen op het dak? |
|
||||
|
||||
Quote:
wat is er met deze frido? dit is een ander model of zelf gemaakt ofzo? |
|
||||
|
||||
Quote:
Prototype. |
|
||||
|
||||
Quote:
ahaa ik vind het uiteindelijke model mooier.. maar deze is wel NOG zeldzamer |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
hahaha LOL !!
|
||||
|
||||
Quote:
nou als dat een kinderwagen is voor jou heb ik medelijden met jou kinderen als je die al hebt en anders heb ik dat voor als je ze krijgt. |
|
||||
|
||||
Gert heeft wel een punt...
Over smaak valt gewoon niet te twisten! |
|
||||
|
||||
ter*ng wat zijn die dingen toch heerlijk lelijk
|
|
||||
|
||||
die schuifdeur is wel ok, de rest van het ''ontwerp'' (eigenlijk is het gewoon een fasty met een verhoogd dak) is gewoon kaasje...tis dat ze zeldzaam zijn inderdaad
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Quote:
Dubbel Nee Kijk eens hier of hebben ze de kinderzitjes en het parasolletje voor jan snikkel hebben ontworpen ? Dat nou iedere luchtsleutel er een op zijn dak wil hebben en hem soms gebruikt om onderdelen op een meeting mee te vervoeren wil nog niet zeggen dat een ijzeren bolderkar dan ook meteen niet meer voor kinderen is http://store.yahoo.com/radioflyer/wagac1.html |
|
||||
|
||||
Bij 'die met die kinderwagen op het dak' dat klepje in het dak (ik kan het niet echt een schuif/kanteldak noemen...) is dat wel origineel?
|
||||
|
||||
Quote:
Praat voor jezelf. Ik mot zo'n dakrek niet en zo'n kinderwagen niet op me kubel.
Airride kan dan wel net als siliconeborsten zijn. Nep!! But i like it!!! Last edited by Bussie komt zo : 10-01-2006 at 16:05. |
|
||||
|
||||
Quote:
Goed kwooten is ook een vak Geen dakrek op je Koebel ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo'n project kost grof geld en dan vind ik het jammer om een zeldzaam hok door te zagen om allemaal koelsleuven erin te kwakken. Als je dan zoveel centjes gaat laten rollen zou ik er voor kiezen om er een dikke type 4 of mss een porsche 6 in hangen. Veel minder uiterlijk vertoon en dus behoud van het koekblik! Want dat is het uiteindelijk, zo lelijk dat het mooi is Tuurlijk is het hoogstaand stukkie techniek om er een VR6 in te hangen! Doet u mij maar een dikke roffel van een luchtsleutel waar je met gemak ook meer dan 200 pfärdestarke uit kan trekken Kwestie van smaak @ BKZ: klote dat je dak dan nooit meer open kan
|
||||
|
||||
Quote:
Ben het grootendeels met je eens maar weet je wat PK's kosten in de luchtgekoelde wereld ? Daar krijgt een dood paard nog de hik van Snap het nooit dat dingen die zo vaak verkocht worden nog zo duur blijven : heb ik het over de onderdelen Dus een VR6 is een simpele oplossing die misschien een derde van de prijs kost . |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben er idd van op de hoogte! Ben ook op de hoogte van wat een VR6 inbouw kost, wel in een ander model van VW. Voor dat geld (alles meegerekend) kun je luchtgekoeld toch een heel eind komen denk ik. Hobby kost nou eenmaal geld, veel geld! Historisch verantwoord of niet, snel is het wel!!
|
||||
|
||||
jonge jonge wat kunnen die luchtkoelers toch gruwlijk zeiken over een creatie van een ander...ga lekker over smaak discusieren daarmee ben je morgen nog niet klaar!
als iedereen gaat posten wat anders aan de frodolin gedaan had moeten worden voordat ze hem goedkeuren dan is het einde zoek of niet? Laat alles voor de verandering eens een keer in zijn waarde! pfff..hoe verneuk je een thread zeg..hangt hier gelijk een afblaf sfeer! |