|
||||
|
||||
Quote:
Wat dingen....heel wat dingen hoor |
|
||||
|
||||
Tijd voor een update Jan
|
|
|||
|
|||
Zijn ze |
|
||||
|
||||
Heb je nou aan de passagiers zijde dikke stootstrips zitten en aan de bestuurderskant gti stootlijsten?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nope,zitten rondom de dunne[met GTI logo] die bij de bumpers horen Moet alleen een keer andere wielranden voor voor halen [G60] die er nu opzitten zijn onder beschadicht |
|
||||
|
||||
Dacht het te zien op de eerste foto van de gespoten deur, lijken op dikke lijsten
|
|
|||
|
|||
Quote:
Toen die gespoten is zaten er rondom dikke lijsten nu is het de lijstenset die bij de bumpers horen |
|
||||
|
||||
Dat ziet er mooi uit, die lijstenset. Nu ik nog
Maar die wielkastrand, niet best zeg! Wat is de volgende stap? |
|
|||
|
|||
Volgende stap is het wiellager linksvoor vervangen voor 1 andere
Heb de spullen al liggen maar nog niet de tijd gevonden om het te doen |
|
|||
|
|||
Het benodigde gereedschap!
Garagekrik wil er niet in 1X onder dus eerst maar met de ori.krik omhoog Naafmoer los met wat hulp Fusee met oud lager Het nieuwe lager in de fusee,zonder pers gedaan en het ging perfect Lager koste maar 47.20euro prijs viel opzich wel mee Ga eerst een weekje weg en dan vrijdag de voorste wiellijsten [G60]op halen en monteren Last edited by golf mkII 16v : 08-04-2007 at 18:13. |
|
||||
|
||||
Netjes gedaan,
@Kevin20v die stang van hem is nog lang geen 2 meter en dat ging ook...
|
|||
|
|||
Quote:
Is de krikstang ongeveer bijna 1 meter + 95 kg |
|
|||
|
|||
Moet nog een hemel hebben voor de volgende klus!!!!! |
|
||||
|
||||
Mooie auto .. alleen mag wat mij betreft die raamband wel weg
|
|
|||
|
|||
Quote:
Weet ik Moet er een van WWW.VOLKSFORUM.COM op hebben alleen die zijn er nog niet |
|
||||
|
||||
Ah dat staat wel goed! Misschien dat ik dan ook maar overstag ga en er daar 2 van aanschaf en dan de dorpels. Maar dan heb ik nog steeds geen dunne lijsten voor op de achterschermen
|
|
|||
|
|||
Quote:
Gaan we weer!!!! |
|
|||
|
|||
Electrische raammotoren overgenomen van pedaalemmer
Niet ori VAG en geen kabelboom Henk wist het ook niet meer,dus zelf aande gang om het werkend te krijgen Ging niet echt lukken [denk iets van 20 zekeringen verspeeld Toen een IDEE Ron even een PB sturen Bij Ron langs geweest en die had het zo voor elkaar De schakelaars ingebouwd in de deurpanelen Nog een sloper gekocht voor wat onderdelen Spiegels in kleur van de auto en wat delen van de stootlijsten Links en rechts een paar slotloze klinken met zwarte inleg[geruild met djinn for fun] En voorlopig als laatste de ruit van de sloper[groen getint met zonneband] over gezet De bijrijders stoel van de sloper is beter als die van mij,dus die is ook nog over gegaan,heb nog een goed vloertapyt liggen wat erin moet maar dat is voor later Wat er nu achterin zit is van een 4 deurs en dat past niet lekker Moet nog wel een keer een dakhemel hebben Last edited by golf mkII 16v : 07-06-2007 at 21:14. |
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal mooi uit al die vorderingen, wordt een lekker complete 16v zo
|
|||
|
|||
Heb die van jou ook net gelezen
Mooie auto alleen nog geen hart |