|
||||
|
||||
Quote:
Wow die spoorverbreders doen wel super hun werk ze komen er megadik uit! |
|
||||
|
||||
De rubbers zitten erop
Morgen toch maar eens ff kijken hoe ze er onder staan.. Kan `t toch niet laten om ze er even onder te pleuren more pic`s soon |
|
||||
|
||||
En zijn er al foto's ?
ik kan haast niet wachten. |
|
||||
|
||||
Heb Helaas vandaag geen foto`s kunnen maken ben er nu net mee klaar en om in `t donker foto`s te knippen schiet niet echt op...
Ik beloof morgen een aantal foto`s te maken en deze hier te posten... maar ik zeg vooraf al dat ie achter wel wat spoorverbreding kan gebruiken van een milimetertje of 10... Morgen meer... Gegroet Willem |
|
||||
|
||||
Jammer Willem dan moet ik nog maar even geduld hebben ha ha !
Wat die spoorverbreder betrefd die heb ik denk ik nog wel liggen. Ik zal morgen even de dikte meten.Als ik je ermee kan helpen. Mag voor weinig weg ! Laat maar horen via topic of pm grtn |
|
||||
|
||||
zéér mooie velgen, zullen zeker mooi staan onder de Edition.
wat heb je met de Rs'jes gedaan??, die vond ik ook zker niet verkeerd eronder staan
|
||||
|
||||
@ Marcopolo; dat zou wel heel mooi uitkomen ja als je ze nog hebt liggen, alleen is de vraag (als `t de juiste dikte is ) waar ik deze dan mogelijk op zou kunnen komen halen...
@ Erik Edition#1; de RS'en zijn weer terug naar fer (superschut) gegaan, 1 straat verderop Last edited by Dubweiser : 07-01-2006 at 20:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
dan zijn ze zéker niet onder de verkeerde gekomen, damn die ziet er egt bruut uit btw nog een vraagje, in je topic staat dat die rs'jes 15" waren, k d8 dat bbs rs 16" was. kan best dat ik me vergis , maar persoonlijk vind ik ze zoals jij ze hebt egt het mooiste
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik_Edition#1 : 07-01-2006 at 23:17. |
|
||||
|
||||
TIJDLOZE WIELEN, PETJE AF!
damn wat een gruwelijk dikke type 1........
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Quote:
Willem ik heb ze gevonden ze zijn 20 mm en zijn universeel te gebruiken dus ook voor 4 x 100. Ik woon in tilburg en zijn daar voor 25 euro voor 2 stuks af te halen. Niet duur dacht ik zo ! Laat maar weten grtn Marco |
|
||||
|
||||
Godver%$%&(&**&$%#%#$%@ word je wakker is je fucking camera meegenomen... heb nu dus alweer niks om een foto mee te maken...
krijg dat klote ding morgenvroeg weer terug en kan dan pas weer foto`s maken.... teringzooi @ Marco; 20 mm. is me net wat te breed. als `t nou 12mm was geweest dan had `t nog gegaan... helaas dus, maar bedankt voor `t aanbod @ Erik Edition#1; de BBS'en waren in de maat 7x15 et38 en `t stond er zeker niet verkeerd onder nee maar ze zijn zoals je al zei zeer goed terecht gekomen... Last edited by Dubweiser : 08-01-2006 at 17:33. |
|
||||
|
||||
He kl@te Willem geen camera en niet de juiste maat spoorverbreders.
Dacht ik iemand voor weinig blij te kunnen maken ,maar Helaas het is niet zo. Nou suc6 met zoeken naar de juiste maat spoorverbreders en met het posten van een foto. Ik blijf t volgen hier. |
|
||||
|
||||
ja kom maar op met die foto's !!! k zit zker in spanning
|
||||
|
||||
En dan eindelijk na 3 dagen wachten de nieuwe Pic`s
Kan nog wel 1000 andere foto`s ervan maken, maar ik denk dat `t zo wel duidelijk is Ben er best tevreden mee zo Maar zoals ik al zei; nog een mm 10 spoorverbreding achter en ik ben helemaal tevreden.... Willem |
|
||||
|
||||
staat super !!
heb je ook nog een foto van de hele zijkant ?
|
||||
|
||||
ziet er netjes uit!! thumbs up!
|
||||
|
||||
Quote:
zal er binnenkort nog wel een paar maken... moet nu allemaal snel snel, want ik moet zo weer naar m`n werk toe... ga binnenkort wel op een zaterdag eens een paar mooie pics schieten... kan dus wel even duren, maar dan heb je wel wat |
|
||||
|
||||
ze zien er egt super uit !!!
alleen nog een foto'tje van de zijkant en meer hoeft niet (maar die komen eraan had ik al gelezen ) ga zo door
|
||||
|
||||
netjes...zekers mooi wiel!!!!
|
||||
|
||||
oke ff snel dan,
trouwens ook wel leuk om te zien de evaluatie in `t afgelopen jaar aangeschafte staat nu |