![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoi Pascal, Gaat super met de kleine. Alles goed met de Jetta? Blijft een mooi geluid die 911 ![]() Jammer dat ik laats bij Eric er niet bij kon zijn ![]() Gr. Edwin
Even voorstellen Last edited by AntiAlfa : 06-01-2006 at 16:32. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja met de jetta alles goed hoor. 26/27/28 jan. eerst naar wolfsburg daarna doen we het wel een keer bij mij thuis ofzo. moet je maar kijken of je dan ook kan, zal je de datum tegen die tijd wel pben. |
|
||||
|
||||
![]() Hij gaat er aan geloven, Hij staat bij de spuiter.
![]() Zaterdag bij een bevriende Autotaalglas mijn voorruit laten verwijderen, want de roest kwam onder mijn ruit vandaan ![]() ![]() ![]() Deze twee deuren worden ook gelijk gedaan. ![]() Rechts een nieuw (ander) voorscherm ivm roest en krassen. ![]() Mijn dakrailen gaan met de buurman mee en deze worden gemoffelt. ![]() Vrijdag kan ik hem weer opbouwen ![]()
Even voorstellen Last edited by AntiAlfa : 23-04-2007 at 14:24. |
|
||||
|
||||
![]() hoe is dit afgelopen destijds?
|
||||
|
||||
![]() Natuurlijk trapt Edwin van de week zijn koppelingspendaal op de grond
![]() Even de wegenwacht gebeld :oops: en op een veilige plek even onder de kap gekeken. Helaas, de kabel was nog goed. Misschien het plaatje onder het voetje van de kabel weg? dat ook niet. Koppeling zit er pas 50.000 Km in dus dat kan ook niet. Dus kon nog maar één ding wezen. ![]() Voor +/- 30 euro reed ie weer ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Hij staat er weer mooi bij ![]()
|
||||
|
||||
![]() die staat er zeker weer netjes bij
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die meningen zijn wel verdeeld idd, italianen maken raspaardjes ![]() Maar welkom hier uiteraard ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Hij is weer als nieuw ![]()
|
||||
|
||||
![]() lol, das lang geleden..
|
||||
|
||||
![]() Ja idd..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooie auto's!! Vooral de porsche!! staat er netjes bij allemaal. Ik weet nog dat er een Alfa 156 van 2001 gatenkaas naast mn MK1 op de brug stond terwijl die man van de steekproef onder de golf doorliep en zei: dit oudje=aardig beter hihi!! ![]() Ook nog mooi km stand: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() lol wat is de reden dat ze weer terug naar 1 gaan? zo'n ding kan toch zeker wel gewoon doorlopen tot 999999
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() golfjes 3 doen dat...althans bepaalde bouwjaren/uitvoeringen. Erg vreemd aangezien het ook gewoon een digitale teller is:P
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mijn collega heeft een golf3 1.9d die staat op 90.000 en "total" is uit het schermpje verdwenen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() antialfa...de man van het moppentopic op vw-forum. mag je hier ook doien...lach me dikwijls slap om die moppen van jou
|